Ciekawostka dla wszystkich Bikerów:D

Czwartek, 17 września 2009 | dodano:17.09.2009Kategoria 0.00 - 49.99 km, popierdółki, po 3M
Po gazetę:D Dzisiaj z rana przez przypadek wpadła mi do ręki gazeta (chciałam kupić inna, a padło na Dziennik Bałtycki) a w niej: Do 2015 roku ma powstać autostrada rowerowa:D tak tak, nic innego jak Wiślana Trasa Rowerowa:D
Dokładna jej trasa jest jeszcze nie ustalona, ciągle trwają rozmowy, ale również jest możliwość zgłoszenia swojej propozycji, do czego zapraszam najbardziej aktywnych Bikerów z pomorza, którzy wiedzą najlepiej gdzie ona powinna przebiegać:)

A tu jest dokładne źródło:)

http://www.polskatimes.pl/dziennikbaltycki/stronaglowna/162828,pomorze-autostrada-dla-rowerow-ma-powstac-do-2015-roku,id,t.html Dane wycieczki:
Km:5.00Km teren:0.00 Czas:00:15km/h:20.00
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

a ja myślałam, ze ona już istnieje, bo widziałam mapę z nią i nawet już się z kolega umówiłam na pojeżdżenie po niej na wiosnę...ale ze mnie optymistka ;p
ale dokładnie było napisane: Wiślana Trasa Rowerowa jako jedna z okolicznych atrakcji i chcieliśmy się nią udać do Płocka pozwiedzać.
Djablica - 02:15 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj
może akurat coś się ruszy w tym temacie:D oby w tą pozytywną stronę:D pozdrawiam!
- 08:54 czwartek, 17 września 2009 | linkuj
ja czytałem już rok temu o tym:) ma przebiegać ponoć przy wschodniej granicy od Bieszczadów przez Roztocze Suwalszczyznę do morza:) Fajnie by było gdyby była też szutrowa...
kundello21
- 07:33 czwartek, 17 września 2009 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jacys