Lipiec, 2011

Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:39.75 km

Zbiorcze turlanie....

Czwartek, 28 lipca 2011 | dodano:09.08.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, Kanarek, po 3M, w towarzystwie
Chłopaki mają naprawdę ciekawy styl....

Plany jak zwykle ogromne ale pogoda zweryfikowała je do dość znacznie. Lipiec niestety nie należał w tym roku do najpiękniejszych ehh.....

Szosowo - Ostrzyce.....

Niedziela, 24 lipca 2011 | dodano:24.07.2011Kategoria 50.00 - 99.99 km., Kanarek, w towarzystwie, wyścigi szosowe
Po prostu niewiarygodne.......;)

Jakiś czas temu powiedziałam sobie, że w tym roku muszę wystartować w zawodach szosowych - tak się przytrafiło, że w niedalekiej odległości rozgrywały się wyścigi szosowe Mastersów... nie mogłam sobie ich darować. W wyścigu mogli również startować kolarze bez licencji.
Pogoda nienastrajała zbytnio - brak słońca, ciągły deszcz - nie mam coś ostatnio szczęścia do pogody na zawodach! Na początku startowali grupy Masters V i IV - jak Oni naparzali - głowa mała - Mężczyźni grubo po 50 a taki power w nogach, że sama bym tak chciała.

Później puścili nas! Udało się stanąc w pierwszej linii - ale co z tego, koła może dotrzymałam towarzyszom może przez 4 km - tempo, które narzucili chłopaki było nie dla mnie. A że nie miałam żadnej towarzyszki to musiałam walczyc sama ze sobą. Po drugim okrążeniu rozpadało się straszliwie - czasami deszcz tak mocno zacinał, że ledwo co widziałam drogę, tak mrużyłam oczy;/

Najlepsi zdublowali mnie raz.... śliska nawierzchnia na zjazdach nie pozwalała szalec... jeden podjazd - strasznie selektywny - nie polubiliśmy się za bardzo. Zjazd do mety - bardzo szybki - pilnowałam się za każdym razem aby przy składaniu przypadkiem się nie wysypać w głupi sposób;)

Przez te kilka okrążeń przemarzłam straszliwie - nie miałam nic suchego na sobie. Przebranie w suche ciuchy okazało się zbawienne - i uchroniło mnie przed chorobą.

Po powrocie czułam pewien niedosyt z braku konkurencji, brak dziewczyn bardzo mi doskwierał - nie miałam odniesienia dla swojej ,,formy" a chciałabym w końcu to kiedyś zweryfikować;)

Pracowo.....

Piątek, 22 lipca 2011 | dodano:24.07.2011Kategoria Kanarek, po 3M, praca - sama przyjemność
Trochę żywszych rytmów.....

Udało mi się raz zdążyć przed deszczem, po południu już nie miałam tyle szczęścia - Kanarek cały uwalony - no trudno:)

Pod wieczór w piątek zapadła poważna decyzja - jadę w końcu na pierwsze zawody szosowe - takie prawdziwe;)

Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Kanarek - Sprzedany

Praca i lansik z Siostrą....

Wtorek, 19 lipca 2011 | dodano:23.07.2011Kategoria 50.00 - 99.99 km., Arab, Kanarek, po 3M, praca - sama przyjemność, w towarzystwie
Paulo gościł jakiś czas u mnie - przypadł mi wokal tego chłopaczka!
&feature=related

Z rana do roboty, nic szczególnego - po południu lans na alejkach z Siostrą! Na Kanarku po cywilnemu - nawet spd zostały w domu;) Siostrze przypadł Arab - z resztą bardzo dobrze jej się jechało;) W trakcie miłe spotkanie Drucika;)
Powrót wieczorem!

Pracowo....

Poniedziałek, 18 lipca 2011 | dodano:23.07.2011Kategoria Kanarek, po 3M, praca - sama przyjemność
Początki Nelly....

Standard - rano czasówka, po robocie zamulanie;) Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Kanarek - Sprzedany

Kuguar w Puszczy Darżlubskiej...

Niedziela, 17 lipca 2011 | dodano:23.07.2011Kategoria 50.00 - 99.99 km., Arab, w towarzystwie
Kontynuacja wakacyjnych rytmów...
&feature=related

Plan na dzisiaj - rajd w terenie. Towarzystwo wyborowe, pogoda wyśmienita, Arab na trasie nie zawiódł - czego chciceć więcej! Zachwyciłam się Puszczą Darżlubską - spokój cisza! Nie obeszło się na trasie bez delikatnych modyfikacji podstawowej wersji - nie miało to jednak większego wpływu.W połowie drogi popas nad jeziorem i odpoczynek w cieniu. Powrót w większości asfaltami.
Późnym popołudniem zjazd do domu. Trochę zmęczona - ale zadowolona z dobrze wykorzystanego dnia.

Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Arab

Tenis.....

Sobota, 16 lipca 2011 | dodano:16.07.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, Arab, po 3M, w towarzystwie, z humorem
Dalsze wakacyjne rytmy....

Z rana miał być ostry trening szosowy - jednak mała niedyspozycja nie pozwoliła na udział w nim... może jeszcze będzie okazja pojawić się tam. Po południu Arabem pod ściankę na Przymorzu gdzie miałam okazję pierwszy raz zagrać w tenisa - a raczej próbowałam jakoś utrzymać rakietę.... popołudniowe słońce dodawało otuchy po kolejnych nieudanych odbiciach - jednak tak łatwo się nie poddałam;) Po grze zostało mi piękne otarcie na kciuku po rakiecie i ogólne zmęczenie - dawno się tak nie nabiegałam za piłką.... później na myjkę wyszorować Araba - należało mu się!

W temacie przypomniał mi się dowcip:

Facet chodził se po podwórku gdy nagle zauważył że na podwórku jego sąsiada grają Andre Agassi i Roger Federer. Więc leci szybko do tego sąsiada i mówi:
- Hej skąd tu się wzięli Agassi i Federer?
- A, mam złotą rybkę. Odpowiedział sąsiad.
- Daj te rybę! Krzyknął facet.
- OK...
Facet bierze rybę i mówi do niej:
- Rybko,daj mi kupę złota!
A rybka dała mu kupę... BŁOTA!
Facet biegnie do sąsiada i mówi:
- Ta ryba nie działa! Powiedziałem że chcę kupę złota a ryba dała mi kupę błota!
Na to sąsiad:
- A myślałeś że ja chciałem mieć WIELKI TENIS?!

Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Arab

Praca zbiorczo...

Piątek, 15 lipca 2011 | dodano:15.07.2011Kategoria Kanarek, po 3M, praca - sama przyjemność
Ten utwór zdecydowanie oddaje to co czuje po koniec ciężkiego tygodnia pracy....

Dzisiaj w piątek nie chciało mi się z rana robić czasówki, leń mnie jakiś ogarnął czy coś. Powrót również spokojny.... Po drodze na chwilę do serwisu sprawdzić co tak mi trzeszczy korba.... na szczęście usterka okazała się niegroźna!

Wieczorne kręcenie

Czwartek, 14 lipca 2011 | dodano:15.07.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, Kanarek, po 3M, w towarzystwie
Skoro wakacje to czas na trochę żywsze rytmy....
&feature=related

Z rana nie dało rady jechać do pracy rowerem - deszcze i burza, które przeszły przez 3M skutecznie to utrudniały. Po południu nosiło mnie i musiałam pod wieczór wyjść na rower! Zmęczyłam się i dopiero wtedy mogłam spokojnie pójść spać!

Wtorkowo.....

Wtorek, 12 lipca 2011 | dodano:12.07.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, Kanarek, po 3M, praca - sama przyjemność
Warto przypomnieć o tej wokalistce...
&feature=related

Niefajne zaskoczenie z rana, zapomniałam wysuszyc butów po wczorajszej ulewie - skutek jazda wilgotnych nie należała do najprzyjemniejszych...;/