Listopad, 2010

Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:40.40 km

Listopadowe ostatki....

Wtorek, 30 listopada 2010 | dodano:01.12.2010Kategoria po 3M, Kanarek, 0.00 - 49.99 km
Miałam mały dylemat jaki utwór wybrać, jednak padło tym razem na coś spokojnego....

Plan na dziś: wieczorny trening biegowy po plaży, jednak skończyło się na luźnym kręceniu na Kanarku.... Nie będę oryginalna jak napiszę, że mróz dał mi trochę w kość... Ja pitolę! Prawej stopy przez pięć minut po przyjściu do domu jeszcze nie czułam, tak mi skostniała;/

Po pracy odwiedziłam jeden rowerowy w celu sprawdzenia rynku butów... tak tak, w końcu i na mnie przyszedł czas.... przed świętami mam nadzieję, że moja kolekcja obuwia powiększy się o jedna parę butów rowerowych. Jak już będę miała je u siebie to zaprezentuję model! Na razie wszystko w trakcie realizacji!

Przy okazji zakupiłam ,,opony zimowe” do Landryny – te które miała od nowości z lekka dogorywały już swojego żywotu i prosiły się o zmianę!

Niby trening....;)

Sobota, 27 listopada 2010 | dodano:27.11.2010Kategoria 50.00 - 99.99 km., Kanarek, po 3M, treningi, w towarzystwie
Nie może się od jakiegoś czasu ode mnie odczepić, Raz Dwa Trzy jest nieziemskie....;)

Z rana pożywne i przepyszne śniadanie i na 11 na trening. W nocy spadło trochę śniegu, jednak to nie stanowiło problemów. Jak zwykle zostałam przeciągnięta po różnych górkach mniejszych bądź większych, trochę się posapało;) I o zgrozo również pojechaliśmy w las....Kanarek i las zdecydowanie się nie polubili... Asfalty czarne, w terenie śniegu cienka warstwa leżała na drogach a przy gołych oponach - bywało czasami ciężko, ale obeszło się bez gleby;D

Po treningu na obiad do Siostry, gdy mnie zobaczyła całą ubłoconą, trochę załamała ręce;] Obiad przepyszny.....

Dawno nie umieszczałam zdjęć - trzeba to zmienić;)A to akurat fota z wtorkowego kręcenia.
Chwila odpoczynku © Kuguar

Przypomniało mi się, że około rok temu Kasieńka zrobiła mi podobne;D trochę się pozmieniało od tego czasu:)
Kuguar & Kugu 2 © Kasieńka

Wieczorne kręcenie.....

Wtorek, 23 listopada 2010 | dodano:24.11.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, W szponach Kugu
Utwór gdzieś głęboko schowany na kompie, który wczoraj znalazłam po długim czasie... warto posłuchać i przypomnieć:D

Dawno nie jeździłam, a na Kugu to już w ogóle... biedak stal w kuchni i prosił o chwilę uwagi a ja ciągle Kanarek i Kanarek. Ale przyszła i na niego kolej;] rano jeszcze brzydko padało, myślałam, że wieczorna przejażdżka nie dojdzie do skutku, jednak od południa deszcz się zabrał i do wieczora w miarę się osuszyły ulice. Pojechałam do Sopotu i gdzie oczy poniosą. Wszędzie mnóstwo biegaczy – m łodzi, starsi, rowerzystów jak na lekarstwo;]

Coraz bardziej skłaniam się do kupna chociaż tylnego błotnika. Wiem, wiem – ostre i błotnik to jak garnitur i kalosze;D jednak błoto które musiałam zeskrobywać z siebie, coraz mniej mi się podoba..... nie jest to jeszcze do końca postanowione, wydaje mi się, że jednak jest to tylko kwestia czasu;)

Podczas jazdy miałam dziwne uczucie w nogach, które nawet nie umiałam dobrze określić. Ostatnie kilka dni częściej zdarzyło mi się biegać niż kręcić na rowerze i dało to jednak delikatnie znać o sobie.

Dzień jak co dzień....

Wtorek, 16 listopada 2010 | dodano:16.11.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, Kanarek, po 3M, praca - sama przyjemność
Z rana przypomniałam sobie o tej piosence, myślę że warto o niej wspomnieć;) a popisy gitarowe - mistrzostwo:D

Dzisiaj trochę zimniej, ale i tak przyjemnie się jechało. Po pracy jeszcze w kilka miejsc. Przy Operze minęłam się z Marchosem:)

Poniedziałek niczego sobie....

Poniedziałek, 15 listopada 2010 | dodano:15.11.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, Kanarek, po 3M, praca - sama przyjemność, treningi
Zasłyszane u Siostry i tak siedzi w głowie i nie chcę się odczepić.....;D

Z rana do pracy, ulice puste, może tylko jedno, góra dwa auta mnie minęły:) tak to ja rozumiem - można jeździć;p Dzisiaj dzień dobroci dla Kanarka - w końcu sprawiłam mu z prawdziwego zdarzenia owijkę - czarna, korkowa - szosa od razu prezentuje się o niebo lepiej! Ostatnie dwa miesiące jeździłam z niekompletną białą, tylko na lewej części kiery, ale zimno w prawą łapkę zaczęło doskwierać od metalowej rury - to w końcu się zmobilizowałam do kupna czegoś lepszego. Po południu dojazd na siłownię.

A wieczorem odpoczynek przy robótce na drutach... zamówienie na szalik dla Siostry, zima idzie to muszę się spieszyć:D

Aktywna niedziela....

Niedziela, 14 listopada 2010 | dodano:15.11.2010Kategoria 50.00 - 99.99 km., Kanarek, po 3M, w towarzystwie, treningi
Skoro jesień - ten utwór zawsze przypomina mi się w tym czasie!

Od razu z pociągu jak wróciłam do 3M, przebrałam się i na trening. Nie było łatwo, miałam jeden większy kryzys ale później gdy nogi się rozgrzały mogłabym jechać i jechać:D Pogoda wyśmienita, pod koniec lekka mżawka... Dystans z treningu 57 km.

Po południu jeszcze w parę miejsc!

Niepodległościowo......

Czwartek, 11 listopada 2010 | dodano:11.11.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, Kanarek, po 3M
Teledysk zawsze wprowadza mnie w dobry nastrój... muza dopełnia wszystko;)

Do Gdyni zobaczyć jak inni się męczą biegając - start jednak został przesunięty na 13.30 i pół godziny to było jednak za długo aby czekać, chwilę się pokręciłam i w drogę... chmury cały dzień straszyły ale na szczęście tylko na tym się skończyło!
Po wczorajszej siłowni strasznie bolą mnie barki i ramiona, nogi najmniej z tego wszystkiego dostały w kość, widać co jest słabe i nad czym trzeba popracować.

Praca reaktywacja.....

Środa, 10 listopada 2010 | dodano:10.11.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, Kanarek, po 3M, praca - sama przyjemność, treningi
Głos Pani ma nieziemski.... piosenka urocza;)

Skończył mi się dzisiaj miesięczny - czas, po 4 tygodniach takiego ostrego odwyku ponownie wrócić na regularne dojazdy na dwóch kołach:D Tym razem Kanarkiem. Zdziwiłam się, bo udało mi się nawet nie zmarznąć... Zauważyłam, że przerzedziła się liczba mijanych rowerzystów - jednak pogoda robi swoje.

Po południu na siłownię - pierwszy raz w życiu :D w końcu się odważyłam! Dzisiaj raczej tak nieśmiało - wszystkie te urządzenia są dla mnie nowe, czasami nawet nie byłam świadoma, że w taki sposób można ćwiczyć na konkretną partię ciała.... Po godzinie miałam serdecznie dosyć! Jutro pewnie nie będę w stanie utrzymać kubka w ręce, żeby czegoś nie wylać....

Udana niedziela......

Niedziela, 7 listopada 2010 | dodano:08.11.2010Kategoria 50.00 - 99.99 km., Kanarek, po 3M, W szponach Kugu, w towarzystwie, treningi
Pozytywne regeee... czemu nie!

Przed obiadem szybka rundka. Chmury nie wróżyły nic dobrego, na szczęście udało się przejechać suchą szosą.... tym razem na spacer wyprowadziłam Kanarka.... na trasie spisywał się bardzo dobrze! Te kilka dni gdy leżał rozkręcony dobrze mu zrobiły;)

Po południu chciałam jeszcze wyskoczyć na rundkę urodzinową Kugu jednak zmęczenie z trzech dni dało znać o sobie i o 20 spałam jak dziecko....
Rok jazdy na ostrym – minęło jak jeden dzień. Oby kolejne lata były równie tak udane jak ten. Tortu nie było, świeczki też – rower musiał się zadowolić smarem do łańcucha i nową lampką:D

Odstawienie rumaka.....

Wtorek, 2 listopada 2010 | dodano:02.11.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M
Skoro miało być więcej utworów polskich, Breakout - czemu nie!

Do pracy komunikacją, a po robocie szybko się przebrać i na rower... niestety krótko i ostatnia przejażdżka Giantem - czas się rozstać, musiałam oddać szosę. Szybciej się zmobilizuję do tego aby Kanarka w końcu poskładać do kupy - na sobotę musi być sprawny! Powrót komunikacją, po drodze zakupy.

A na koniec dowcip, który poprawia mi humor ostatnimi czasy!

Teściowa do zięcia:
- Nie zasłaniaj się gazetą! Nie udawaj, że czytasz. Dobrze wiem, że mnie słyszysz, bo widzę, że ci się kolana trzęsą...