Marzec, 2011

Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:42.50 km

Poniedziałkowo.....

Poniedziałek, 28 marca 2011 | dodano:30.03.2011Kategoria W szponach Kugu, praca - sama przyjemność, po 3M, 0.00 - 49.99 km
Polecam ich koncerty, atmosfera niezapomniana, to w jaki sposób oni czują muzykę - przyprawia mnie o gęsią skórę.....

Poniedziałek, a ja za późno wyszłam z domu, a nie mogłam się spóźnić na umówioną godzinę. Wszystko przez zmianę czasu. Do pracy sprintem.... Jak na złość wiatr cały czas nie współpracował... nie dałam się jednak tak łatwo, zdążyłam na czas. Powrót przebiegał prawie spokojnie. Od świateł przy Zieleniaku na kole siadł mi Biker, z którym ostro pocisnęłam do Opery Bałtyckiej... Generalnie to w większości ja goniłam, ale nie odpuszczałam tak łatwo.... był ogień!
Przejeżdżając koło działek doleciał mnie zapach palonych liści, gałęzi – od razu wspomnienia z dzieciństwa – gdy pierwsze słońce zaczęło przygrzewać i śniegi odeszły, zawsze wychodziło się razem z tatą robić wiosenne porządki. W ognisko pakowało się ziemniaki i cebulę, żeby później po całym dniu pracy spałaszować smakołyki – smakowało lepiej niż najdroższe czekoladki;) ehh.... to były fajne czasy....

Wieczorem miałam serwisować Kugu, skończyło się tylko na postawieniem go do góry kołami w kuchni pod ścianą i tyle.... dwa kolejne dni z pewnych powodów bujam się komunikacją..... a ostre dalej tak stoi w kuchni i czeka żebym go posmyrała po łańcuchu i wymyła;) dopiero w czwartek;)

Niedzielne szwędanie......

Niedziela, 27 marca 2011 | dodano:28.03.2011Kategoria 50.00 - 99.99 km., po 3M, W szponach Kugu
Piosenka, która zawładnęła mną...... jest nieziemska!

Wyjechałam z rana, z góry wiedziałam, że przed wieczorem się na pewno nie pojawię w domu, nie pomyliłam się... Gdzie mnie dzisiaj nie było Gdańsk, Sopot, Gdynia..... kilka przerw towarzyskich! Pogoda dopisała wybornie, słońce grzało radośnie.... A w uszach ciągle ten utwór! Zdjęć brak, gdzieś posiałam kartę pamięci do aparatu:( Nawet nie mam jak zrobić foty Krossowi - który ciągle jest bezimienny - i to mnie martwi....

Zbiorczo....

Piątek, 25 marca 2011 | dodano:27.03.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, praca - sama przyjemność, W szponach Kugu
Zawsze miałam słabość do Muse....

Dwa dni potraktowane jednym wpisem.... ogólnie leń już opuścił mnie, zobaczymy tylko na jak długo. Pogoda pod koniec tygodnia się z lekka załamała na koszt ostatnich podrygów zimy:( Po pracy jeszcze w kilka miejsc na zakupy.

Wtorkowo....

Wtorek, 22 marca 2011 | dodano:23.03.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, praca - sama przyjemność, W szponach Kugu
Trochę klasyki.....

Nie sądziłam, że pierwszy kryzys przyjdzie tak szybo – bo już drugiego dnia..... nie wiem czy to organizm musi się przyzwyczaić do tego, czy zwykły leń we mnie siedzi– stoczyłam ostrą bitwę z sobą żeby wytoczyć w końcu się z mieszkania..... dzisiaj trasa przy Stoczni, ścieżkę przy Grunwaldzkiej zostawiam na późniejsze godziny.

Po południu jeszcze w kilka miejsc i do domu. Miał być trening ale skończyło się tylko na planach;)

Poniedziałkowy rozruch.....

Poniedziałek, 21 marca 2011 | dodano:21.03.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, praca - sama przyjemność, W szponach Kugu, z humorem
Dzisiaj zupełnie inne klimaty.....

Sezon dojazdów do pracy został otarty - w pierwszy dzień wiosny - nie mogłam znaleźć lepszego terminu. Trzy tygodniowy poślizg względem roku 2010 ale się zmobilizowałam - w końcu! Doszłam do wniosku, że chyba z wiekiem maleje mi tolerancja na zimno.... strach się bać co będzie za rok...

Po pracy jeszcze w kilka miejsc. Powrót wieczorkiem, bez przedniej lampki - zrobiłam rano złe założenie - ,,Nieee, na pewno nie będę wracać po ciemku."

na koniec taki wiosenny dowcip przypomniał mi się dzisiaj.....

Rozmawia Kowalski i Nowak:
-Popatrz,jest wiosna wszystko kwitnie i spod ziemi wychodzi- mówi Nowak
-Przestań bo ja miesiąc temu teściową pochowałem.

Niedzielna szosa.....

Niedziela, 20 marca 2011 | dodano:20.03.2011Kategoria 50.00 - 99.99 km., po 3M, W szponach Kugu, w towarzystwie
Gitary i przestrzeń.... czego więcej chcieć!

Pogoda z od rana zachęcała do wyjścia - plan na dzisiejsze kręcenie w głowie był już od dobrych dwóch dni. Założyłam jedną warstwę więcej - wczoraj trochę za bardzo mnie przewiało. Tym razem na spacer wyprowadziłam Kugu... niestety dorobił się jakiegoś luzu na korbie, w poniedziałek muszę odstawić go do serwisu coby nie zrobiło się z tego coś brzydkiego.

Przebicie się przez Gdańsk Główny i siódemką w stronę Mikoszewa.... cały czas ostro wiało. Obrany cel, czyli Mierzeja Wiślana nie został osiągnięty - ale to się kiedyś odbije z nawiązką..... W drodze powrotnej załamanie pogody, brak słońca i temperatura spadła o dobre 4 stopnie, jeszcze mocniejszy wiatr, nie powiem miałam kryzys i nie chciało mi się dalej jechać w takiej pogodzie - ale jakoś do domu trzeba było dotrzeć, nie było innego wyjścia;)

Od kilku dni w przybył mi w mieszkaniu nowy rumak, padło na Krossa Level A6 model z 2009 pod vałki. Czekają go jeszcze małe modernizacje - zmiana amora i kupno pedałów i będzie można śmigać w terenie.... zdjęcie wrzucę wkrótce.... jest naprawdę piękny i nie mogę doczekać się pierwszej jazdy!

W końcu w siodle......

Sobota, 19 marca 2011 | dodano:19.03.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, Kanarek, po 3M, w towarzystwie
Nie będzie spokojnie.....

W końcu.... z rana pogoda nie zachęcała do wyjścia, jednak i tak decyzja zapadła, że nieważne jak będzie - muszę pójść pokręcić.

Na spacer wyprowadziłam Kanarka - odwdzięczył się niezawodnością na trasie;) Wyszłam w samo południe - słońce postanowiło jednak przygrzać. Standardowo ścieżką wzdłuż morza - miłe zaskoczenie - posprzątali ją po zimie ze wszystkich gałęzi i liści. Sporo ludzi już roweruje. Pokręciłam się trochę i wróciłam z bananem na twarzy do domu!

Nogi świeże wypoczęte, kręciło się rewelacyjnie - tego było mi trzeba!