Szczęśliwa środa:)

Środa, 21 października 2009 | dodano:21.10.2009Kategoria majstrowanie
Tak jak mówiłam, piasty przysłano szczęśliwie, w rzeczywistości wyglądają pięknie, zdjęcie tego nie oddaje, ale i tak się pochwalę;)

Poszalałam dzisiaj ogólnie, jeśli chodzi o resztę zakupów, siodełko, przedni napęd razem z korbami:) nie wiem czy jeśli chodzi o przełożenie nie przesadziłam, ale to dopiero okaże się w praniu przy jeździe:)

Zdjęcie siodełka i reszty jak przyjdą, nie będę wstawiać zdjęć z aukcji:)

A teraz mały element humorystyczny na zakończenie dnia. Chodząc po księgarni natknęłam się na rewelacyjną kartkę, nie mogłam jej nie kupić:) Jest the best:D:

pozdrawiam wszystkich odwiedzających:) trzymać kciuki za jutro, jak się uda to odwiedzę w końcu lakiernię:) Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

Kartka the best :-)
Też chcę taką :) muszę poszukać :)
kosma100
- 14:54 środa, 11 listopada 2009 | linkuj
Wiesz, wczoraj a pro po obręczy przyszedł mi do głowy fajny pomysł, aby jednak je mieć w białym kolorze:) zobaczymy może coś z tego wyjdzie:):) 3maj kciuki:) pozdrawiam
- 04:40 poniedziałek, 26 października 2009 | linkuj
no przeca, jakoś sobie zapomniałem o tych problemach z kołami, skleroza ;)
do ok trzeba mieć pod ręką w miarę płaski teren, tu miałbym ograniczone możliwości jazdy, dlatego czeka na końcu listy życzeń :)

yeti
- 21:36 niedziela, 25 października 2009 | linkuj
Hej,
piasty leżą sobie na półce i czekają aż zabiorę je do sklepu zapleść koła;) co nastą pi mam nadzieję już we wtorek:D
a co do aukcji to prawda widziałam ten rowerek, nawet pewnego czasu chciałam zakupić te obręcze (właśnie białe) jednak za duże jak na moją ramę, potrzebuję 26:) a sprawa z kolorystyką będzie miała się trochę inaczej, ale na razie nie zdradzę co i jak:) wszystko w swoim czasie:)
Widzisz u mnie szosa będzie w drugiej kolejności:D
Dzięki ogólnie za miłe słowa, pozdrawiam również:):)
- 21:16 niedziela, 25 października 2009 | linkuj
ależ te piasty mi się podobają...
zresztą kartka też, muszę poszukać :)
coś mi się widzi że szykuje się ostrzak jak na zdjęciu z tej aukcji:http://www.allegro.pl/item795868280_obrecze_mistral_ostre_kolo_oldschool_krakow.html
dobrze zgaduje? choć pewnie będzie więcej czarnego. może te obręcze też? czarne by się ładnie z piastami komponowały :)
ehh, normalnie kiedyś jak już wylezę na dno a potem się od niego odbije to pójdę w Twoje ślady, choć dla mnie ostrzak to będzie taki luxus. najpierw muszę podratować szosę i pomyśleć nad czymś do mtb, bo coraz więcej zabójców na tym asfalcie...
pozdrawiam i śledzę dalej z niecierpliwością
yeti
- 20:51 niedziela, 25 października 2009 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntrum