Niedzielnie...........

Niedziela, 29 listopada 2009 | dodano:29.11.2009Kategoria samotnie, 0.00 - 49.99 km, po 3M, W szponach Kugu
Dance with me?

Dopiero pod wieczór znalazłam chwilę czasu na to aby wyskoczyć na rower. :) Najpierw do koleżanki oddać jej jedną rzecz a później na stałą trasę trochę pocisnąć:D

Nie wiem jak to jest z Wami, ale złapałam się ostatnio na jednej rzeczy. Jadąc ścieżkami rowerowymi generalnie dzwonię na intruzów którzy nie są na rowerach, jednak wyjątkiem są pary, młodych, starszych osób to już nie ważne.... Co oni są winni, że nie myślą o bożym świecie i żyją w innym wymiarze! Po prostu wymijam ich i jadę dalej....

Km:18.20Km teren:0.00 Czas:00:44km/h:24.82

Hah, a to dobre! Nieraz ma się takie chęci (nie chwaląc się raz tak zrobiłem...). Niekiedy chce się też jechać za samochodem, zobaczyć gdzie parkuje i tak choćby niewinnie spuścić powietrze z opon.. ;D Jak nie umie jeździć kara musi być ;D Choć akurat tego nie praktykowałem...
rammzes
- 13:58 poniedziałek, 30 listopada 2009 | linkuj
A to ku przestrodze, aby nie denerwować babć!!
- 21:40 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj
Sikor: Tak drastycznych środków z tym wjechaniem nie stosuję, na razie jeszcze mam do nich cierpliwość, zobaczymy na ile ona starczy:D:D

Rammzes: O niezłe starcie miałeś:) a co do starszych pań to fakt - niebezpieczne kobiety. Lepiej z takimi nie zadzierać bo mogą się okazać jak nieustraszona babcia z filmu ,,Madagaskar"

Pozdrower!!
- 21:23 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj
Ostatnio widzę jednego pana, który idzie po mojej ścieżce. Ja jestem za nim. Mijam go na "szerokość gazety", ale nie przestraszył się i idzie dalej po moim. Zaraz były światła. Chciał stanąć przed pasami na ścieżce, więc ja po złości cały rower rozwaliłem na czerwonym bruku. Z mordą do mnie wyleciał, że coś tam coś tam.. Ja do niego i pokrzyczelim sobie i poszliśmy przed siebie...
Dużo takich sytuacji jest... Ja na przykład starsze babki omijam szeroko ;P
rammzes
- 20:46 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj
"pocisnąć" xD
Ze ścieżkami w mojej metropolii jest ten sam problem ... nie zejdzie dopóki ty w nich nie wiedziesz ;]
Zazwyczaj jak widzę jakichś spokojnych obywateli to się zatrzymuje... i prowadzę krótki dialog :]
sikor4fun-remove
- 20:02 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa szakr