Serwisowo....:)

Poniedziałek, 30 listopada 2009 | dodano:30.11.2009Kategoria z humorem, W szponach Kugu, majstrowanie
Dzisiaj powrót do półki z utworami z delikatnym pazurem:D

Dzisiejsze popołudnie wykorzystałam na małe serwisowanie rowerku:D Gruntowne mycie, czyszczenie łańcucha, zmiana tylnej dętki na inna z trochę lepszym wentylem... obecny przepuszczał powietrze, ale teraz już powinno wszystko grać. Przy ostrych dźwiękach z głośników pracowało się wybornie, a to wszystko zasługa Rammsteina:D

Po dzisiejszych konserwacjach na grudniowe wycieczki raczej jestem przygotowana.... tylko ochłodzenie mnie martwi. Ale ile może być ciepło w listopadzie.

Wczoraj kolega uraczył mnie wybornym kawałem, rozbawiłam się do łez.... Nie mogę zatrzymać go tylko dla siebie, dlatego pozwolę go sobie przytoczyć:

Spotyka się dwóch facetów:
- Skąd masz taki super rower?
- Wiesz, wczoraj spotkałem piękną kobietę jadącą tym rowerem, na mój widok zatrzymała się, rozebrała do naga i mówi: "Bierz, co chcesz!", więc wziąłem rower.
- Masz rację .... ubranie pewnie by nie pasowało :D:D

I tym optymistycznym akcentem zamykam wpisy w listopadzie.