Miesiąc razem.....

Poniedziałek, 7 grudnia 2009 | dodano:07.12.2009Kategoria W szponach Kugu, praca - sama przyjemność
Czyż ten utwór nie jest wspaniały, a solówka w czwartej minucie, brak słów - to się nazywa mistrzostwo!!!

Dzisiaj po pracy pogoda na wycieczkę wyborna ciepło, może jedynie ulice trochę mokre, ale dałoby radę. Po pierwszej części zakupów świątecznych wpadłam do domu aby szybko się przebrać i na rower. Niestety gdy chciałam uruchomić przednią lampkę - złośliwa odmówiła posłuszeństwa mimo, że baterie jeszcze są ok. I tym sposobem czeka mnie jutro wydatek i nici z dzisiejszej jazdy.

Przypomniałam sobie, że po miesiącu miałam wrzucić zdjęcia. Specjalnie dla Kosmy foty łańcucha i korby. Fakt dystans rowerku dopiero ledwo ponad 400 jednak ślady użytkowania jakieś już są.... sami oceńcie:
Korba po miesiącu użytkowania © kuguar

Rzut z góry na łańcuch © kuguar

Dla Inimicusa wrzucę kolejne zdjęcia ale to dopiero jak przekroczę dystans 1000km czyli dopiero w 2010 roku, tego jestem pewna.

Pozdrawiam!!!

Dziękuję:)
- 17:40 sobota, 12 grudnia 2009 | linkuj
Cuuudo :) z miodem i orzeszkami ;)
siwy-zgr
- 22:53 czwartek, 10 grudnia 2009 | linkuj
Azbest Człowiek dmucha, chucha na swój rower do pierwszej ryski, zadrapania a później już jest wszystko obojętne hihi:) no dobra żartuję, ale kolejne już tak nie ,,bolą" .... Pozdrower!
- 22:43 czwartek, 10 grudnia 2009 | linkuj
Ślady użytkowania są jak najbardziej pożądane:) przynajmniej wiadomo że nie stoi gdzieś w piwnicy;) tylko żyje w miejskiej dżungli:)
Pozdro!
azbest87
- 20:42 wtorek, 8 grudnia 2009 | linkuj
Ememka: Po każdej jeździe staram sie go zawsze przetrzeć, aby tego nie zosawiać do wyschnięcia;) powodzenia w pracach nad Twoim rumakiem;)

Feel: Taaa jasne, nie znasz się;p zgodzę się, że wersje koncertowe są o wiele lepsze;) coś czuję że do PF będę częściej wracać....

Mogilniak: Właśnie czytałam, że znów pojawiły się jakieś problemy z SS. Życzę aby przed świętami pojawił się u Ciebie:)

Hose: To jest idealny związek i sądzę, żę i później zgrzytów nie będzie;)
A utwór przedni, też uwielbiam go....

Goofy: Dzięki, mam nadzieję że szybko do tego dystansu dobiję;)

Pozdrower!

- 12:38 wtorek, 8 grudnia 2009 | linkuj
Ten napęd jest po prostu piękny :D Też chętnie poczekam na zdjęcia białego łańcucha po 1000km :P Goofy601 - 12:09 wtorek, 8 grudnia 2009 | linkuj
miesiąc razem i żadnego zgrzytu, oby tak dalej ;)
utwór PF poruszający ale w tym utworze chyba lepszy

pozdrower
hose
- 11:30 wtorek, 8 grudnia 2009 | linkuj
Ten biały łańcuszek wymiata :)
Gdy już się doczekam swojej maszyny też sobie biały sprawię...
mogilniak
- 08:52 wtorek, 8 grudnia 2009 | linkuj
Na rowerach się nie znam :P , ale za to muza rządzi!
Pink Floyd 4ever! Choć ja osobiście od lat już słucham tylko ich kawałków live albo bootlegów z koncertów :)
feels3
- 07:53 wtorek, 8 grudnia 2009 | linkuj
taki czysciutki jakby w ogole nie jezdzony;) musze wypocowac swoj;)
ememka
- 00:29 wtorek, 8 grudnia 2009 | linkuj
Dynio: Dzięki. A co do tego faceta, to też bym tak pomyślała jakbym trafiła na swoje wpisy i nic bym nie wiedziała, spoko....;)

Sikor: Dziękować;) dołożyłabym do tego cudu, miodu i malin - orzeszki;D

Inimicus: widzisz wtedy raczej już z barku kasy zdecydowałam się na tą niskobudżetową wersję korby i blatu - kiedyś ją zmienię. Możliwe że na taką co podesłałeś linka, ale przyznam Ci się, że bardziej podoba mi się Twoja czarna;) nic na to nie poradzę....:)

Pozdrower!
- 21:59 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj
Dziękuje za fotki. mimo wszystko, że łańcuch ma dopiero 400km wygląda rewelacyjnie i myślę, że jak przy takim dystansie nie zszedł lakier to już nie zejdzie. Co do malowania we własnym "garażu" spodziewałem się takich efektów. Dlatego też przed zakupem korby szukałem odpowiedniej dla siebie, gdyż wiedziałem, że malowanie samemu się nie sprawdzi. Kiedyś malowałem obdrapane czarne rogi i lakier schodził po dotyku! Może pomogłoby porządne zmatowienie, odtłuszczenie, podkład, kolor kilka warstw i bezbarwny (też kilka). Nie wiem czy tak robiłaś.

Do Twojego Kugu myślę, że taka kroba by pasowała i z niej by lakier na pewno nie zszedł.
inimicus
- 21:48 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj
hahahahahahah xD
Rowerek naprawdę cud miód malina :]
Trochę wysiłku ale widać efekty pracy :]
Pozdrawiam zza kierownicy :P
sikor4fun-remove
- 21:32 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj
Biały czy zielony łańcuch korba odrapana lub nie ja jestem oczarowany pracą włożoną przez Ciebie.Przez długi czas myślałem że kuguar to facet.....ups ;)
Dynio
- 21:14 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj
Korba była malowana przeze mnie, zwykłym lakierem - nie proszkowo. I jednak jakość tego lakieru pozostawia wiele do życzenia:( po roku będzie po prostu do odnowienia i tyle;)
- 20:55 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj
Biały cool łańcuch, ale korbie dowaliłaś :)
robin
- 20:47 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lapra