Sen zimowy.....

Poniedziałek, 8 lutego 2010 | dodano:08.02.2010Kategoria nierowerowo
Utwór, który ostatnio siedzi mi w główce i nie chce z niej uciec..... Czy lemury nie są cudowne......:) Ja się w nich zakochałam, a te oczy:D
Ostrzeżenie: dla osób które nie lubią patrzeć na robaczki, radzę tylko słuchać a nie oglądać:)

update: Ten filmik faktycznie bardziej pasuje... Dzięki Camelek:)

Długo mnie tu nie było - to prawda:) Co mam na swoje usprawiedliwienie? Hmmm.... za bardzo chyba nic, nie licząc tego, że ilość śniegu która przykryła Trójmiasto fizycznie uziemiła mnie w domu, a raczej Kugu....:) A i leń który ostatnio mnie dopadł też nie ułatwia mi życia:D co widać po tym, że rama jest w połowie wyszlifowana i czeka na dokończenie i nie może się doprosić.....:) Ale może co jakiś czas jakiś wpis z przemyśleniami wrzucę, aby muzyczkę uaktualnić i się przypomnieć, że żyję:)

Jestem pełna podziwu dla tych wszystkich osób które połykają w tą zimowa pogodę kilometry, mniej bądź więcej:) Wielki szacun dla Was i oby tak dalej:) dzięki temu, zawsze wieczorkiem jest co poczytać i pooglądać fotki!

Życzę udanych wypraw zimowych, tych bliższych i dalszych, aby rowerki dobrze spisywały się w tych zimowych warunkach i jak najmniej szwankowały:D Pozdrower!!!
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

Azbest: Po prostu nie wszyscy stworzeni są do jazdy w taką pogodę i zdecydowanie należymy do tej grupy:D Aby do wiosny!!!

Siwy-zgr: Dopiero teraz to zauważyłam, zgadzam się:D

Djablica: Ale zdecydowanie Twój Niebieski Przystojniak bardziej mi się podoba;)

Goofy: Po tym filmiku stwierdziłam, że nie umiem jeździć na rowerze i wiele przede mną do nauki hihi;)

Kajman: Twoje słowa mnie motywują i to mocno, jednak dzisiejsza pogoda (zamieć która opanowała 3M - pokrzyżowała mi plany) i dalej wychodzi, że będę się lenić.

GonZoo: Oddycham tym powietrzem tylko z innego pułapu - pieszego:D

Flash: :)

- 18:22 czwartek, 11 lutego 2010 | linkuj
Widzę że nie tylko na mnie śnieg działa demotywująco;) byle do wiosny;) ja jużnie mogę się doczekać..
Pozdro!
azbest87
- 10:48 czwartek, 11 lutego 2010 | linkuj
Reakcja ludzi po wykonaniu ostatniego tricku bezcenna :)
siwy-zgr
- 10:32 środa, 10 lutego 2010 | linkuj
Fajne, ten kolega też ma niebieski rower :-) Djablica - 22:52 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj
Dopiero teraz obejrzałem ten filmik i... wbił mnie w fotel :D Po czymś takim faktycznie można stwierdzić że jazda na rowerze dodaje skrzydeł :P
Goofy601
- 22:47 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj
Tak, ten, to kilometrów nie natrzepie:(
Świetny filmik!!! A Ty mogłabyś się obudzić:)
Kajman
- 23:16 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
filmik świetny :) szkoda jednak, że razem z nami nie oddychasz Tym zimowym powietrzem na rowerze. Mam nadzieję że w końcu ten leń Cię opuści i będziesz miała motywację na kolejne kilometry. Pozdrawiam
GonZoo
- 21:18 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
Już kiedyś ten film widziałem... jest bezbłędny.
flash
- 21:07 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
Dynio: Dziękuję i również pozdrawiam serdecznie:)

Alistar: Jak leń mnie opuści to i Kugu w końcu stanie na nogi:D Oby jak najszybciej:D

Norek: Wydaje mi się, że może na urok osobisty i same się do niego kleją:D

Camelek: Jeszcze raz dzieki!

- 20:31 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
A ja po prostu Ciebie tylko pozdrawiam :)
Dynio
- 20:10 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
Kuguar, wpisy z przemyśleniami pożądane wręcz :D w końcu coś by człowiek w te zimne wieczory poczytał ;)
...zadbaj o Kugu ;)
Pozdrawiam ciepło na przekór temperaturze (i wilgoci) :)
alistar
- 20:04 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
Zmień, zmień. Lemur fajny ale przydała by mu się jakaś potężna dawka kofeiny :) Jak on łapie robale na wolności z takimi ruchami?
norek
- 19:53 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
Żartujesz... zmieniaj czym prędzej:D
- 19:51 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
Camelek: No to mnie rozgryzłaś:) aż chyba normalnie zaraz zmienię ten filmik na ten Twój link, jeśli nie masz nic przeciwko?
- 19:42 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
Tak myślałam, że Ci się spodoba i że go nie widziałaś... raczej nie umieszczałabyś zamiast niego hmmm lemurów:)
- 19:32 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
Oj literówka się trafiła - funeral oczywiście
- 19:28 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
Feels: Ta drzemka jeszcze trochę potrwa, ale powoli staram się z niej wybudzać;D a głód już jest, rower śni mi się po nocach hihi:)

Camelek: Obejrzałam ten filmik już z 3 razy i jestem ciągle jeszcze pod wrażeniem!!! Niesamowite, że takie rzeczy można wyczyniać na dwóch kółkach:) Rewelacja!!! Dziękuję, że wkleiłaś linka:)

Goofy: Z tymi wpisami, zobaczę co da się zrobić:D

- 19:28 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
Witam po krótkiej drzemce :D
Do wiosny już blisko, głód rowerowy też dobrze mieć czasem :)
feels3
- 19:18 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
The Funera zawsze będzie mi się kojarzyło z filmem http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o Oczywiście bez obrazy dla żadnego lemura, ale to co wyczynia ten chłopak, jakoś chętniej mi się ogląda;p Pozdrawiam!
- 19:16 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj
Myślałem że Kuguary nie zapadają w sen zimowy...:P Przegoń lenia, dokończ Kugu - śniegi niebawem stopnieją :D
A te wpisy z przemyśleniami to całkiem niezły pomysł. Niech inni też mają co poczytać wieczorami ;)

pozdrowerek :)
Goofy601
- 19:04 poniedziałek, 8 lutego 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa stkim