Sezon 2010 rozpoczęty....;)

Sobota, 27 lutego 2010 | dodano:27.02.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, W szponach Kugu
Dwóch Mistrzów, czego można chcieć więcej.......:)

W końcu..... wyprowadziłam Kugu na spacer. A może to on mnie. Nie jest to ważne!
Uważam sezon rowerowy 2010 za oficjalnie rozpoczęty!!! teraz będzie już tylko lepiej.
Kierunek: Gdynia Redłowo.
Tempo: ślimacze
Nie widziałam powodu dla którego miałam się spieszyć, jeśli po 5 minutach takiej jazdy byłabym mokra:D więc wlekłam się, tak tak, wlekłam! Obserwowałam sobie ludzi którzy również wyszli na spacer zaczerpnąć świeżego powietrza, biegaczy, chodziarzy, rowerzystów którzy mnie mijali z mokrymi tyłkami... hihi;)

Kałuże które czasami przyszło pokonywać ciągnęły się niekiedy przez całą szerokość chodnika dobrych kilka metrów:D nie chciałam dzisiaj też jakoś zbytnio cisnąć z tempem, po tych dwóch miesiącach przerwy jednak o czymś takim jak kondycja nie mogłam marzyć. Odwiedziłam koleżankę w pracy, posiedziałam chwilkę i ruszyłam w drogę powrotną.
Pokręciłam się jeszcze po co ładniej wyglądających ścieżkach rowerowych, zahaczyłam o sklep rowerowy i z narzędziami. I wróciłam do domku szczęśliwa i zadowolona z wypadu:):)

W torbie miałam aparat i z taką też myślą jechałam aby trochę pofocić - jednak żaden sensowny pomysł na zdjęcie w tematach które potrzebowałam nie przyszedł do głowy i aparat nawet obiektywu z plecaka nie wychylił:) Może jutro!!!

Dynio: Dynio jeszcze się spotkamy, może nie koniecznie w Bytomiu, ale na Krakowskiej Masie jest duża szansa:)

Alistar: Miło mi i postaram się Ciebie nie zawieść!

Siwy-zgr: Może nie koniecznie takie porównanie, ale coś w ten deseń!
Gwoździe nigdy nie są miłą niespodzianką, ale trzeba jechać dalej:)

- 21:33 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj
Ujęłaś mnie tym że chciałaś do mojego Bytomia na Masę przyjechać.....prawie się popłakałem.
Dynio
- 16:54 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj
Super :D
Będę kolejnych wpisów wypatrywała ;)
alistar
- 20:47 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj
Oj tak, takie pierwsze jazdy w temperaturze plusowej cieszą bikera jak dzieciaka lizaczek ;)
Wczoraj tylko wielgachny gwóźdź w tylnym kole popsuł mi nieco sielankę ;), ale dzisiaj już było lepiej :)
siwy-zgr
- 17:19 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj
Sikor: Kiedyś tak spróbuję:D Dzięki wielkie:)

Vanhelsing: Dokładnie:) może jedynie dzisiejsze zakwasy już są mniej przyjemne, ale dwie, trzy jazdy i mam nadzieję nie będzie po nich śladu!

Goofy: Pogoda faktycznie wyśmienita, jednak z przyczyn ode mnie niezależnych musiałam być w domu, tyle tylko co poczyściłam maszynę przed jutrzejszym tygodniem pracy:)

- 15:15 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj
z tymi kałużami to jest faktycznie lipaa :D ja dziś poleciałem trochę z hardkorem :]
Doszedłem do wniosku że jest ciemno i tak mnie nikt nie widzi więc jechałem ostro z mokrym tyłkiem :D
Życzę udanego sezonu rowerowego 2010 !!! :P
Pozdrawiam
sikor4fun-remove
- 20:27 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj
Cieszą takie pierwsze jazdy ;)
vanhelsing
- 19:25 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj
Najtrudniej zacząć ;) Teraz może być tylko lepiej :)
p.s. Jutro też ma być ładna pogoda :P
Pozdrowerek :)
Goofy601
- 16:42 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa hater