W końcu.....:)

Sobota, 6 marca 2010 | dodano:08.03.2010Kategoria majstrowanie, W szponach Kugu
Ten utwór nie wymaga komentarza.....

W końcu w sobotę zrobiłam to do czego zbierałam się, aż wstyd się przyznać nie wiem ile...;/

W piwnicy było za zimno aby siedzieć tam tyle czasu, więc nie pozostało mi nic innego jak korytarz. Kaprys bardzo mi pomagał, abym dobrze szlifowała mufę......
Job... © kuguar

Wstępne szlifowanie © kuguar

Nowa farba jest rewelacyjna, 100 razy lepsza niż nakładana w spray.... gładka, błyszcząca powierzchni i zapowiada się, że zrobienie w niej rysy nie będzie takie łatwe, nie mówiąc już o jakiś odpryśnięciach...
Coś takiego tolerowałam długo...
Przeszłość © kuguar

A to już efekt końcowy....
Prawie jak nowy... © kuguar

Przy okazji wyczyściłam cały rower aby przygotować go na kolejny tydzień ,,pracy".

Jak gdzieś dorwę olej silnikowy to tak zrobię... dzięki wielkie za radę!

- 18:51 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj
Białe lakiery mają to do siebie że z czasem trochę ciemnieją, także może niedługo się wyrówna. A jak nie to możesz jeszcze spróbować przetrzeć delikatnie szmatką zanurzoną w oleju silnikowym. Wiem, brzmi dziwnie, ale taki trik mi polecił pan w lakierni i o dziwo działa :P
Goofy601
- 09:04 środa, 10 marca 2010 | linkuj
Goofy: To prawda, w '93 mój kuzyn dostał Rometa na prezent. Brawo za spostrzegawczość;)

K4r3l: Nie pozostaje mi nic innego jak tylko się z Tobą zgodzić;)

Sikor: Cały czas pies mi tylko przeszkadzał, a do zdjęcia ustawił się, że niby taki Aniołek.
Też ta różnica rzuciła mi się w oczy, ale nic się z tym niestety nie dało zrobić, tylko przemalować całą ramę.... ale na to jeszcze nie czas!

- 19:38 wtorek, 9 marca 2010 | linkuj
No teraz wygląda elegancko :) A tak przy okazji tego numeru na 2 zdjęciu - rama Kugu jest z 93 roku? :)

Pozdrower :)
Goofy601
- 09:31 wtorek, 9 marca 2010 | linkuj
kobieta pracująca... żadnej pracy się boi! ale z takim rowerkiem to czysta przyjemność!
k4r3l
- 06:31 wtorek, 9 marca 2010 | linkuj
A psina jak się przygląda :D ahhahaha w dobrym momencie uchwycone zdjęcie !
Kto tam w mufę będzie zaglądał xD
Po efekcie końcowym fakt ;] wygląda ładniej i jest bardziej bielsza od ramowej farby :D
Pozdrawiam !
sikor4fun-remove
- 20:18 poniedziałek, 8 marca 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tynie