Ostatki.........:)

Środa, 31 marca 2010 | dodano:31.03.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, praca - sama przyjemność, W szponach Kugu, z humorem
Niedawno ukazała się płyta Jeffa Becka, jeden utwór szczególnie przypadł mi do gustu, w tym przypadku w towarzystwie z Joss Stone, ale czyż gitara nie brzmi pięknie - generalnie cały utwór na duży plus.....

Marzec przeszedł do historii.... przemyślenia po miesięcznych dojazdach do pracy, oczywiście są, same plusy:
- Po pierwsze czas który oszczędzam nie stojąc w korkach jadąc autobusem, bądź czekając na niego.
- Brak konieczności kupna miesięcznego, dodatkowa kaska którą mogłam przeznaczyć na kask.
- Oczywiście przebywanie na świeżym powietrzu.
- Ogólny bilans miesięczny bez żadnego kapcia, co mnie bardzo zaskoczyło:)
Minusów oczywiście nie ma żadnych, bo jakie....;)

Będąc w temacie komunikacji ostatnio czytałam bardzo fajną definicję rozkładu jazdy:

,,To lista godzin o której na pewno nie odjedzie nasz ulubiony pojazd komunikacji miejskiej lub dalekobieżnej. Najczęściej rozkład jazdy znajduje się w stanie rozkładu i jego dokładnej treści można się jedynie domyślać.

Rozkład jazdy prawdopodobnie wymyślony został nie w celu informowania o przyszłych odjazdach ale po to żeby zdenerwować użytkowników komunikacji wiadomością że ich autobus właśnie z dupczył.

Na niektórych liniach rozkład jazdy ma znaczenie praktyczne: pasażer przychodząc na przystanek przed rozkładową godziną odjazdu wsiobusu, np. przed godziną 7.10, może śmiało twierdzić, że zdążył i czeka, bo autobus na pewno „chwileczkę” się spóźni. Może ten pogląd głosić o godz. 7.18, 7.30, a nawet 11.57. Natomiast gdyby przyszedł choćby o minutę za późno (o 7.11), mógłby najwyżej stwierdzić, że dziś autobus był punktualnie i nie poczekał ani minuty..."

Źródło: http://nonsensopedia.wikia.pl/wiki/Rozkład_jazdy

Eeee tam przesadzacie :) Kaski są spoko i nie wygląda się w nich tak źle. Poza tym w zestawieniu z fajnym rowerem człowiek wygląda bardziej pr0 i ludzie patrzą z większym szacunkiem i podziwem...albo przynajmniej chcę tak myśleć :) Że nie patrzą się na mnie jak na odmieńca i ufoka ;)
siwy-zgr
- 22:28 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj
No okej Sikor niech Ci będzie;p hihi;) z tym przymierzaniem to bywa różnie, po którymś razie przyzwyczaisz się, że wygląda się jak ufo i będzie okej:D

- 20:42 czwartek, 1 kwietnia 2010 | linkuj
Wszystko co z rowerem związane to jeden bigaśny plus :D
No no no :] ciekaw jestem jak leży kask xD
Ja zacząłem przymierzać ale coś się namyślić nie mogę :D może gdybym nie patrzył w lustro :D
Pozdrawiam :]
sikor4fun-remove
- 21:22 środa, 31 marca 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zoneg