Piątkowo......:)

Piątek, 16 kwietnia 2010 | dodano:16.04.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, praca - sama przyjemność, W szponach Kugu
W swoim czasie utwór wałkowany non stop.... dzisiaj znów o nim sobie przypomniałam....:)

Ostatnio same nudy u mnie.... brak czasu na dodatkowe jazdy nie wpływają dobrze na nastrój, energia mnie roznosi i nie zawsze chcę ją pożytkować na pisanie....... niestety jestem do tego zmuszona;) Dzisiaj miałam jechać na zwiad w sprawie butów do Gdyni, jednak obsuwa w kolejnych etapach pisania nie pozwala mi na stratę popołudnia...

Alistar: Zdecydowanie taki odpoczynek na rowerze jest zbawienny.... zawsze tak to sobie tłumaczę, że przecież ileż można siedzieć w książkach;D

Azbest: A to masz fajnego promotora, mój trochę za mało krzyczał i mobilizował:D serio później docenisz, że Cię tak cisnął mimo że może się nie chce:) życzę powodzenia z pierwszym rozdziałem!

- 15:31 sobota, 17 kwietnia 2010 | linkuj
Ale wietrzenie mózgu jest absolutnie niezbędne ;)
alistar
- 19:46 piątek, 16 kwietnia 2010 | linkuj
Ja to dopiero zaczynam się brać za swoją prace;) do przyszłego roku w sumie jeszcze sporo czasu;) a tu już chcą ode mnie pierwszy rozdział i jakoś się nie mogę zabrać..;)
Pozdro!
azbest87
- 18:26 piątek, 16 kwietnia 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziech