Leniwie....

Niedziela, 16 maja 2010 | dodano:17.05.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, samotnie, W szponach Kugu
Nie ma to jak dobry Dżem.....;)

Krótka niedzielna przejażdżka tak aby nie zapomnieć jak się nogami rusza....:) Przyjemnie, w miarę ciepło, bez deszczu, wiatr we włosach, czego chcieć więcej;)

15 maja był Dzień Niezapominajki, z racji tego jedno zdjęcie, zrobione z trzy lata temu na majówce w Borach Tucholskich, ehh fajne wspomnienia....

Niezapominajki © kuguar

Zapomnieć o imieninach mowy nie ma:) Już by mnie mama prześwięciła;p camel - 17:45 wtorek, 18 maja 2010 | linkuj
Camelek: Widzisz, za rok już nie zapomnisz:) Ten dzień obchodzony jest dopiero od niedawna, ale bardzo przyjemna inicjatywa:)

Alistar:Takie trochę rachityczne, nie widać ich pełnego uroku, ale lepszego zdjęcia nie posiadałam, a z sieci nie chciałam ściągać;) Powidła, to chyba na razie zeszłoroczne... na świeże trzeba będzie trochę jeszcze poczekać do zbiorów:)

- 16:14 wtorek, 18 maja 2010 | linkuj
Ciekawe, podświadomie zawsze przeczuwałam, że 15 maja jest dniem niezapominajki... o imieninach Zofii:) pozdrawiam
camelek86
- 15:25 wtorek, 18 maja 2010 | linkuj
...mówisz, że to niezapominajki?... hmmm...
a Dżem dobry ;)
choć w tej chwili to mi się powidła zamarzyły ;P
alistar
- 20:15 poniedziałek, 17 maja 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nanic