Sobotnie kręcenie tu i tam....:)

Sobota, 22 maja 2010 | dodano:24.05.2010Kategoria w towarzystwie, W szponach Kugu, po 3M, 0.00 - 49.99 km
Mam słabość do Tadka Nalepy....;)

Z rana nie mogłam się skupić, ani usiedzieć na miejscu, słońce świeciło bystro w okno.... zapakowałam notatki do torby i pojechałam na molo pouczyć się na świeżym powietrzu....:) wyłożyłam się na ławce i czytałam kolejne opracowania pytań...... Ludzie z utęsknieniem czekali na ciepło, można było zobaczyć, że na plaży sporo osób nawet się już opalało.
Ilość rolkarzy zdecydowanie na ścieżce przewyższała liczbę rowerzystów. Sądzę, że po prostu rowerzyści omijają tą ścieżkę szerokim łukiem - przynajmniej w godzinach szczytu. Zauważyłam, że początkujący rolkarz na ścieżce może czasami podnieść ciśnienie i to znacznie, ale nie mi. Inni się pienili, dzwonili dzwonkami, czasami nawet dochodziło do jakiś kłótni. Mnie rozłożył jednak rozkraczony na całą szerokość pasa ścieżki chłopak na rolkach, które w tym momencie miały większą władzę nad min niż on by sobie tego życzył. Z bezradną miną rozłożył ręce i na migi pokazał abym wyminęła go szerokim łukiem:)

Po południu jeszcze jeden mały wypad do Adama po resztę opracowanych pytań.....
Sopockie molo © kuguar

Pozdrower!!! Dane wycieczki:

Bartek, dla mnie też to był zawsze odwieczny problem gdy przychodziło lato/wiosna - słońce świeciło a tu trzeba siedzieć w klasach.... może namówcie nauczyciela na jakiś plener, omawianie wierszy pod jakimś drzewem, na polanie - może akurat pójdzie na to;) Pozdrower!!!
- 16:06 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj
zawsze w szkole zastanawiam sie czemu lekcje nie moge odbywac sie na swiezym powietrzu tylko w tych salach.... taki polski np to jest po prostu kraina snow ;p
pzdr ;)
bartek9007
- 05:37 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj
Hej:) Kiedyś czytałam jego biografię, ale o pomniku nie wiedziałam:) dzięki, może kiedyś będę miała okazję zobaczyć go na własne oczy.

- 13:41 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj
Nalepa urodził pod Rzeszowem, a dokładnie to jakieś 15 km stąd, a nie dawno nawet pomnik Mu postawiono w Rzeszowie http://www.mm.pl/~kedra/blog/kroki_dwa.jpg
miciu22
- 10:30 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edzaj