Zapach akacjii

Środa, 16 czerwca 2010 | dodano:16.06.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, praca - sama przyjemność, W szponach Kugu
Początek tego utworu jest zawsze taki tajemniczy.... ehhh piekny;)

Uwielbiam czerwiec, dlatego że kwitną akacje których zapach nigdy mi sie nie znudzi... mogłabym siedzieć pod drzewem i napawać się tą cudowną wonią... niestety nie mogę sobie na to pozwolić - praca wzywa.....

Dzisiaj spotkało mniee miłe zaskoczenie, prawie trzy tygodnie czekałam na maila i w końcu się doczekałam.... pewnego razu w piątek gdy byłam na starówce pod koniec maja, użyczyłam Kugu do sesji ślubnej jednej przemiłej parze. W końcu dostałam zdjęcia.... Podziwiałam dziewczynę, że w tak obcisłej kiecce i w szpilkach bez problemu zasuwała na rowerze, radziła sobie naprawdę bardzo dobrze jak na pierwszą jazdę na o.k.…. to się nazywa determinacja...;)
Przypadkowa panna młoda..... © Shark Foto Studio, by Bartosz

Czas spać.....

Haha, ludzie to już pomysły mają... ;D Swoją drogą to jakaś dziwna ta suknia weselna.
rammzes
- 18:47 piątek, 18 czerwca 2010 | linkuj
WrocNam: To mógłby być całkiem dobry pomysł, z całym czarnym ostrym też nie byłoby problemu, sądzę jednak, że mało osób byłoby takim transportem zainteresowane... ;)

Siwy-zgr: Oj chyba to trochę przesadzona opinia;)

RoboD: Zróżnicowana to dobrze;)? Jakbym ciągle na jedno kopyto utowry zamieszczała to byłoby nudno... Z reszta nie lubię się ograniczać do jednego stylu;)

- 07:11 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj
Możesz zacząć wypożyczać rower na dojazdy na śluby (jak inni samochody), trzeba tylko kogoś, kto miałby całkowicie czarnego rumaka ;-)
Pozdrawiam
WrocNam
- 05:03 czwartek, 17 czerwca 2010 | linkuj
Super fotka :) Twój rower jest sławny :)
siwy-zgr
- 20:45 środa, 16 czerwca 2010 | linkuj
Dość zróżnicowaną muzę załączasz na blogu... BTW mój faworyt z dzisiejszego klimatu -> Klik

Pozdrower Rob
RoboD
- 20:44 środa, 16 czerwca 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edzie