Zapach jaśminu....

Wtorek, 29 czerwca 2010 | dodano:30.06.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, praca - sama przyjemność, W szponach Kugu
No to czas na tańce...;)

Po pracy małe zakupy. Plan na popołudnie – co tygodniowe czyszczenie roweru – tylko, że tym razem trochę bardziej gruntowne – łańcuch nie wyglądał już fajnie – pełno piachu, wkurzały mnie trzaski jak jechałam.... Rozłożyłam się w kuchni, Trójka na uszy i do dzieła. Pomyślałam sobie, że skoro ostatnio taka piękna pogoda to na pewno nie będzie padać: od jakiegoś czasu zawsze jak umyję rower następnego dnia musi po prostu mnie zmoczyć. Niestety chyba i tym razem nie upiecze mi się, chmury które od jakiejś godziny zbierają się na niebie nie wróżą, że wrócę suchą nogą do domu, co się równa ponownie piach w łańcuchu – ehhh....

Jaśmin, który ostatnio zaczął kwitnąć roztacza wspaniałą woń.... za tydzień zaczną kwitnąć lipy - wtedy już w ogóle jestem w siódmym niebie.... nie dziwię się, że Kochanowski miał wenę pod drzewem lipy...;)

Gąska: Jak mam więcej czasu to najpierw moczę go rozpuszczalniku a wtedy była ekspresowe czyszczenie, czyli szmatka + rozpuszczalnik + szczotka do tego aby pozbyc się piachu, a na koniec oliwienie;D Powodzenia w Twoich czyszczeniach życzę i wytrwałości;)

Rammzes: :)

[b] Teraz pozostaje czekać aż zakwitnął klony.... Z tym wyjazdem na Saharę to fakt, może by w końcu jakiś tam deszcz spadł, ale jeśli chodzi o mnie, to nie cierpię jeździć po piachach grrr...;/

- 14:09 czwartek, 1 lipca 2010 | linkuj
Ja tak zawsze z praniem mam.... ;D
rammzes
- 06:37 czwartek, 1 lipca 2010 | linkuj
U nas już prawie lipy przekwitły ;-)
Co do mycia roweru, mam tak samo, widocznie mycie roweru wywołuje deszcze - może trzeba się wybrać na Saharę ;-)
Pozdrawiam
WrocNam
- 15:05 środa, 30 czerwca 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yjdzi