Piątek na ostro....;D

Piątek, 16 lipca 2010 | dodano:16.07.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, ostre ustwki, po 3M, praca - sama przyjemność, W szponach Kugu, w towarzystwie, z humorem
A to specjalnie dla mojej Siostry.....;)

To tu, to tam....

Na koniec;D
,,W sklepie warzywnym klient prosi o jedną brukselkę.
Jedną? - dziwi się sprzedawca.
- Tak, bo to do gołąbków z przydziałowego mięsa. "

Teraz to mamy jednak dobrze;)

Dzięki!
- 18:18 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj
:) dzięki - a Tobie miłego rowerowania (nie powstrzymuj się) - wg icm przestanie padać, spadnie temp. i są szanse na widoki błyskawic ;) Krzysiek - 18:13 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj
Wczoraj jak wracałam o podobnej godzinie było w sam raz;D to prawda, jazda w nocy - jak ma się lampkę - nie ma sobie równych:)
W takim tazie udanej imprezy!

- 18:09 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj
heh - wczoraj wróciłem z rowerowania koło północy i było rewelacyjnie, dzisiaj może być jeszcze fajniej (moooże trochę mokro - szczególnie bez błotników). Niestety dzisiaj zamiast rowerować czekają mnie imieniny kolegi - mam nadzieję że też pozytywnie:) Krzysiek - 18:05 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj
Powiem Ci, że zastanawiam się, czy nie wyjść na rower! Wiem, że później piach w łańcuchu mnie dobije, ale dla ochłody w letnim deszczu przejażdżka - coś wspaniałego po tym ukropie 38 stopniowym:)
- 17:59 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj
ooo i to jest dopiero przewrotne - niby burza, a i tak cieszy:) Oby we wszystkim udało się znaleźć coś pozytywnego:) Krzysiek - 17:56 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj
To faktycznie szkoda, że sie nie udało dojechać;/ Zawsze chciałam tam pojechać, ale nigdy jakoś jeszcze się nie złożyło - obiecuję sobie - To w przyszłym roku już na pewno pojadę;D Nie zazdroszczę smażenia się w aucie przy takich temperaturach:) Nie ma to jak rower! Ale w Gdańsku w końcu burza i trochę chłodniej - taka pociecha!
- 17:54 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj
No to teraz Ty mi sprawiłaś radość że się podobało... niestety to też nie mój dzień - poranny wypadzik ze znajomymi na Grunwald niestety nie wypalił - meeeega korek (a mówiłem jedziemy rowerami - zignorowali mnie) i duuużo czasu w nieklimatyzowanym samochodzie - nie do opisania (na szczęście w dobrym momencie zawróciliśmy, z relacji znajomych - nie było możliwości zdążyć) Krzysiek - 17:43 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj
Hej! Dzięki poprawiłeś mi chociaż trochę tym humor, mimo, że niby średnio smieszne;) dzisiaj zdecydowanie nie jest mój dzień....;/

- 17:05 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj
to z innej beczki:
Przychodzi starszy Pan(P) do warzywniaka i pyta sprzedawczyni(S):
P: przepraszam Panią - ja chciałbym kupić jedną brukselkę do gołąbków z przydziałowego mięsa, tylko mi tak trochę głupio że tylko jedną...
S: Panie - ja tu pod oknem mam akademik - ja wszystko sprzedaję na sztuki:)

...no dobra średnio śmieszne, ale tak jakoś mi się wymyśliło i napisało, no to niech już zostanie:)
Krzysiek - 16:48 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bezmy