Wakacyjna fanaberia....

Niedziela, 25 lipca 2010 | dodano:25.07.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, W szponach Kugu
Trochę przyjemnych ,,staroci" trzeba przypomnieć;)

Po południu pokręcić się po Trómieście, to tu to tam… skończyło się na tym, że wylądowałam na gofrach w Jelitkowie… a później – a co tam, pomyślałam sobie przecież to się zmyje. Zaszalałam i zrobiłam sobie tatuaż z henny na nodze – taka wakacyjna fanaberia. Jak dla mnie prezentuje się dobrze (chociaż jeszcze ma skorupę henny na wierzchu która się wykruszy;) Jak się polubimy to za dwa tygodnie sobie znów coś zafunduję, albo odświeżę ten sam wzór:D w końcu wakacje są – trzeba trochę się odstresować;D
Łapa © Kuguar

Dzięki:) dwa tygodnie i się wytrze;D i pozostanie tylko wspomnienie i zdjęcie:D

- 09:01 wtorek, 27 lipca 2010 | linkuj
Świetny trop :) i też gratuluję rozsądku w związku z wyborem trwałości ;)
alistar
- 21:38 poniedziałek, 26 lipca 2010 | linkuj
Marusia: Zdecydowanie jest manifrstacją...:) ale nie koniecznie skrywanej strony:) jestem jej świadoma;)
Dzięki!!

Sikor: Mrrrrrr....;p Wiem, że tak by było jak właśnie piszesz.... dlatego zostaję przy hennie;)

Dynio: Dziękuję;)

- 05:12 poniedziałek, 26 lipca 2010 | linkuj
Czyżby ta łapa (zapewne jakiegoś przedstawiciela kotowatych -a jakże :P) była manifestacją drapieżnej strony Twojej osobowości? Być może nieco skrywanej ;)

Fanaberie mają to do siebie ,że po pewnym czasie człowiek żałuje ,że dał się im ponieść. Użycie henny było więc bardzo rozsądne :)

P.S. Ładne stopy :)
marusia
- 21:36 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj
mraaałłł :P
Ten wzór jest ok :P Ale nie rób go na stałe ;D bo Ci się znudzi i będziesz papierem ściernym go zrywać :]
Pozdrawiam.
sikor4fun-remove
- 21:12 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj
Ładne masz nogi i łapę na nodze :)
Dynio
- 18:27 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cieup