Niedzielna burza....

Niedziela, 22 sierpnia 2010 | dodano:22.08.2010Kategoria W szponach Kugu, po 3M, 0.00 - 49.99 km
A to już specjalnie dla Djablicy, czy o te mięśnie Ci chodziło...;>

W dzień pogoda piękna, jednak pod wieczór rozpętało się piekło.....
Złowieszcze chmury © Kuguar

Złowieszcze chmury 2 © Kuguar

Po każdej burzy wychodzi słońce i oczywiście tęcza....
Tęcza... © Kuguar

A takiego kształtu chmur jeszcze nigdy nie widziałam, nawet nie wiem za bardzo do czego je przyrównać....
Takie inne chmury... © Kuguar

Dzięki! Gdy je zobaczyłam to serio, z dobre 5 minut stałam sobie na poboczu i się im przyglądałam... przyroda potrafi mnie zawsze zaskoczyć;)

- 06:46 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj
Cumulonimbus mamma -już je kiedyś widziałem ,ale nie wiedziałem że mają przypisaną tak uroczą nazwę :) Wygladają jak nie z tej ziemi. Piękne zdjęcie.
marusia
- 20:21 poniedziałek, 23 sierpnia 2010 | linkuj
Hmmm no nie wiem – wymagający słuchacz z Ciebie, a raczej widz;) zawsze dobierałam utwory, żeby wpadały w ucho, a teraz jeszcze muszą wpadać w oko:D hmmm ale zobaczę co da się zrobić z tym – dla wiernej słuchaczki postaram się;) co do tego, że facetowi nie starczy jedna kobieta – nie będę nic komentować – bo się rozpęta piekło...;) ale wydaje mi się, że aż tak uogólniać nie można...;)

Pozdrawiam ciepło!!!
- 12:41 poniedziałek, 23 sierpnia 2010 | linkuj
Ja bym prosiła o jeszcze jakieś fajne mięśnie. Tak jak nie ma faceta, któremu wystarczyłaby tylko 1 kobieta, tak nie można ograniczać się tylko do jednego, hehe. Djablica - 09:35 poniedziałek, 23 sierpnia 2010 | linkuj
Gerard Way i My Chemical Romance-mmmm, ah te jego czarne włosy. ale w wersji blond też wyglądał zachęcająco, tak go poznałam i potem było wow to brunet i od tego momentu zaczełam zwracać uwagę na brunetów.
mięśnie spoxxxx :-) very spoxxx, Miss DJ. Rammzes-toż to było jakiś niezły szmat czasu temu-ale masz pamięć!

P.S. Ciekawy klimat z tym drutem kolczastym, potęguje grozę.
Djablica - 09:28 poniedziałek, 23 sierpnia 2010 | linkuj
Wiro: To prawda, na niebie dopiero je zauważyłam w momencie gdy przeszła największa nawałnica;) dzięki wielkie za pomoc!

JakeShake: Widziałam na trójmieście zdjęcia gradu, wielkość kulek robiła wrażenie, pewnie nie jedna karoseria po czymś takim wygląda w opłakanym stanie... pogoda zaskakuje;)

Rammzes: Słupska pewnie też nie ominęła ta burza. I jak udały się poszukiwania?

Sikor: Staram się, w końcu trzeba sobie stawiać poprzeczkę wysoko;p
A co do tęczy to chciałam pojechać na jej koniec i znaleźć garnek złota, ale za nim tam go znalazłam to już zniknęła i nici ze skarbu;)

- 04:55 poniedziałek, 23 sierpnia 2010 | linkuj
ta chmura to cumulonimbus mamma, pojawia się często przed/po gwałtownej burzy ;) Wiro - 21:22 niedziela, 22 sierpnia 2010 | linkuj
Co do zdjęcia "Złowieszcze chmury",to około 17:40 wjechałem samochodem w sam środek tego "bagna"..samochód,który nas wyprzedzał na wyjazdówce z Redy oblał nas strumieniem wielkości Niagary ^^No i straszne korki,sygnalizacja padła..ale jakoś sobie trzeba dać radę. No i przypomniało mi się jak padał grad,to potem byłym zaspy śnieżne..pełno tego białego :)
JakeShake
- 20:42 niedziela, 22 sierpnia 2010 | linkuj
Gdy widzę avatar Diablicy od razu przypomina mi się Gerard Way i My Chemical Romance, kiedyś miała ich piesnkę u siebie na blogu.
Deszcze chyba dzisiaj całe wybrzeże straszyły. A kształt chmur bardzo ciekawy, potem nawet poszperam jak się taka chmura nazywa..
rammzes
- 20:40 niedziela, 22 sierpnia 2010 | linkuj
Widzę postępu jeśli chodzi o zdjęcia :P
U mnie też się zbiera na burzą... jednak chyba przejdzie bokiem :P
Piękna tęcza :] Pozdr.
sikor4fun-remove
- 20:17 niedziela, 22 sierpnia 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bohat