Prawie koniec sierpnia.....

Poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | dodano:30.08.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, praca - sama przyjemność, W szponach Kugu
Mam chwilowe problemy z systemem i nie moge pisac polskich znakow - probowalam wszystkiego, no oprocz formatowania - ale to juz ostatecznosc - wiec dzisiaj bede pisac jak ulomny;D

Ten utwor cicho nie mozna sluchac, to wrecz profanacja;p czas pomeczyc sasiadow aby troche sie obudzili.... dzisiaj robie to od 15;D

Poniedzialkowe zwyciestwo... pojawilam sie w pracy na 6;) ehh jak wspaniale konczyc o 14;) jutro musze powtorzyc to;) wracajac delikatnie sie zdziwilam, sciezka, ktora uwazalam za swietna - serio nie mialam do czego na niej sie przyczepic - dzisiaj panowie drogowcy wzieli ja w obroty i wylali nowy, gladki jak stol asfalt <lol> serio zdebialam - o co chodzi! Nie maja na co kasy wydawac - zamiast gdzie indziej polozyc te 4 km to oni cos co jest dobre poprawiaja;D no ale jak nie wiadomo o co chodzi to pewnie rozchodzi sie o pieniadze, nie wnikam;D
Jutro moze jakies rekordy predkosci na niej pobije;D

moze alt sie zepsul ;p skoro format nie pomaga to (musi byc) klawiatura
pzdr
bartek9007
- 21:27 wtorek, 31 sierpnia 2010 | linkuj
Wczoraj prawie koniec sierpnia,dzisiaj już koniec. Koniec również wolności i swobody,koniec sezonu i koniec ciepełka,które tak dobrze nam dawało się we znaki,aż żal było schodzić z siodełka. Ja już skończyłem swój sezon,zapraszam Kugu do mnie na relację :)
Pozdrower!
JakeShake
- 16:29 wtorek, 31 sierpnia 2010 | linkuj
To serio w dziwny sposób to okazują;p ale znajdę jego słaby punkt i go podejdę i nie piśnie nic!
- 20:50 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj
Oj tam zaraz nie lubią - to na zasadzie chłopaka ciągnącego za warkocze - komputery Cię uwielbiają, chcą tylko zwrócić na siebie Twoją uwagę:) Krzysiek - 20:29 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj
Ogólnie komputery mnie nie lubię...;D Tak tak, duże dzieci z Was, tylko zabawki zmieniacie z wiekiem na trochę inne;p
- 19:36 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj
dlaczego? bo to "on" - "komputer" rodzaj męski - a do nas trzeba cierpliwości jak do dzieci:) Krzysiek - 19:29 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj
Dać mu szansę.... no nie wiem, niby dlaczego skoro on taki niedobry dla mnie;p Dzisiaj już mi się nie chce z nim walczyć i pousuwam to jutro;p A piosenka jak najbardziej zacna! Dzięki:)
- 19:26 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj
daj mu szansę:) jeśli chodzi o to ustawienie - to najprościej usuń wszystkie oprócz "polski programisty" i po problemie:) dodam jeszcze gratisowo zajefajny kawałek: http://www.youtube.com/watch?v=-1pCOR9Rv9M Krzysiek - 19:15 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj
:D śmieję się, że obcując z tym sprzętem uczę się anielskiej cierpliwości:D też dotarłam do tych ustawień w południe i niby wszystko ładnie ustawiam na ten polski(programisty) ale ten zakuty łeb - czytaj komputer - nie chce tych ustawień zapamiętać i znów wraca do tych skopanych;/ dobre 5 razy to zmieniałam i nic nie dało;) serio zostaje tylko format;D
- 19:05 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj
ot wredota nie chce współpracować:) sprawdź jeszcze (zakładając że masz windows xp): panel sterowania-> opcje regionalne i językowe-> języki -> szczegóły i tu jako język domyślny powinien być ustawiony Polski-Polski(programisty) Krzysiek - 18:57 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj
Nie działa.... serio już nawet majstrowałam w panelu sterowania, opcje regionalne ustawienie języka i też nic;) (a teraz piszę z innego kompa - więc znaczki są, a u mnie dalej brak;p) uparty ten komp.... nie chce ulec, ale ja go złamię!
Dzięki!
- 18:49 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj
odnośnie polskich znaczków - może zmieniłaś przypadkiem układ klawiatury? (naciśnij lewy alt+shift - jeśli nie pomoże to jeszcze raz) Krzysiek - 18:26 poniedziałek, 30 sierpnia 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owduz