Test Kanarka...

Czwartek, 16 września 2010 | dodano:17.09.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, Kanarek, po 3M, praca - sama przyjemność, W szponach Kugu
Piękny film - konie to zwierzęta do których mam słabość.... są wspaniałe!

Rano do pracy – nic szczególnego – może poza tym, że powrót w deszczu – ale teraz to już jest norma. Później do domu po Kanarka i do rowerowego po mostek – od razu wymiana. No dobra mostek nie jest pięknością, ale jest o wiele krótszy i w końcu mogę jeździć na Kanarku bez obawy, że nie zdążę sięgnąć do klamki hamulca;)

Na skrzyżowaniu Hallera i Klinicznej miałam skręcić w stronę domu – wieczór, miałam tylko tylnie światełko – ale nie mogłam sobie odmówić pierwszej jazdy testowej.....
Ciemność, prędkość, puste ścieżki – coś magicznego – rower rewelacyjnie daje się prowadzić, słucha się – magiczna nic porozumienia między rumakiem a jeźdźcem wytworzyła się od razu.... nie mogę się doczekać kiedy będę miała więcej czasu i pojadę gdzieś dalej i zamontuje licznik aby sprawdzić jego możliwości – chociaż już teraz wiem, że jest szybszy od Kugu... do czasu aż w ostrym zamontuję inną większą tarcze hihi;)

Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Kanarek - Sprzedany

Spisuje się na razie bez zarzutów! Oby tak dalej:)

- 15:58 niedziela, 19 września 2010 | linkuj
Świetnie, że Kanarek taki... lotny ;D
alistar
- 20:10 sobota, 18 września 2010 | linkuj
Sikor: Oj ma ma;) dziś montuje licznik w nim i się okaże ile to na prostej on potrafi wyciągnąć:D

Drucik: :) Wrzutki jak najbardziej wyczekiwane - szczególnie takie! Obejrzałam wtedy te dwa filmy - super, szczególnie ten z tymi kamerami - daje do myślenia...;/ Faktycznie wyczuć można pewne podobieństwo muzyczne - dziękuję za linka dołączył do wrzut od Drucika;)

- 07:25 sobota, 18 września 2010 | linkuj
Gratuluję pierwszego wypadu na Kanarku :D
Pewnie ma kopyto :P Czekam na wyniki ;P
Pozdrawiam
sikor4fun-remove
- 19:25 piątek, 17 września 2010 | linkuj
Hmm i coś tak słyszę, że muzyczka z podesłanego filmu zadziwiająco zbieżna z tym co Ty umieściłaś :)
drucik
- 14:14 piątek, 17 września 2010 | linkuj
To znowu ja :) i moje wrzutki.
Mam nadzieje, że film z ostrzakami udało się obejrzeć i się podobał.
Tym razem BMXy: http://vimeo.com/13557939, muzyczka spokojna raczej.
drucik
- 14:13 piątek, 17 września 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esciu