Zlepek....

Niedziela, 19 września 2010 | dodano:19.09.2010Kategoria Kanarek, po 3M, w towarzystwie
Świetne wykonanie..... Dwie piękne kobiety - głosy powalają;)

[dystans 37 km] W sobotę do Gdyni po pysznym obiedzie powrót - z pełnym żołądkiem ciężko się kręci:) Kanarek z każdym kolejnym wyjazdem coraz bardziej się rozbestwia...;D

[dystans 72 km] Udany dzień i pod względem rowerowym ale również grzybobrania:)
Pierwsze moje ,,grzybobranie" w tym sezonie i od razu takie szczęście - 48 rydzów nie mogłam ich zostawić;) za siatkę posłużył mi bidon;D A najlepsze jest to, że do lasu nie musiałam po te grzyby iść - w środku Wrzeszcza jest jedno takie miejsce gdzie co roku w okolicach września zawsze coś znajdę - w tym razem też się nie zawiodłam!
Rydzyki © kuguar

Rydzyki w pełnej okazałości © kuguar

Kuba: Dzisiaj zapisałam się na 9.00:) mam nadzieję, że nic nie ulegnie zmianie i na tą godzinę się wyrobię! To fakt informacja o promie też wprawiła mnie w lekkie zdumienie, będzie ciekawie:D Do zobaczenia na starcie:D

Stamper: Na szczęście tak daleko nie muszę się wybierać po rydzyki;) A co do bidonu to już wymyty i wszystko okej:D Rydze smakowały wspaniale, tyle mogę powiedzieć!

- 15:40 poniedziałek, 20 września 2010 | linkuj
Hey! Wiesz już na którą godzinę z wybranych zamierzasz się wybrać Kugu? :) Przeprawa promem mnie zaskoczyła trochę :) Pozdrower, Kuba
JakeShake
- 15:21 poniedziałek, 20 września 2010 | linkuj
Kurdę jak zobaczyłem te "rydzyki" to pomyślałem sobie, że aż do Torunia Cię wywiało. A z tym bidonem na grzyby to mnie dopiero powaliłaś, radzę Ci w nim teraz nie jedną herbatę zaparzyć aby pozbyć się z niego posmaku zupy grzybowej.
Pozdrower.
stamper
- 19:01 niedziela, 19 września 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kruch