Ponidziałkowy ciężki rozruch....

Poniedziałek, 11 października 2010 | dodano:11.10.2010Kategoria po 3M, Landryna, 0.00 - 49.99 km
Ehh zatańczyć do tego kiedyś tango.... marzenie;D

Przyznam się bez bicia, że od środy wieczorem rower poszedł sobie chwilo w odstawkę, hmm... od marca jak sobie przypomnę - jest to najdłuższa przerwa bez roweru - 4 dni, coś nie tak ze mną, ale na razie jeszcze nie odkryłam co to za wirus mnie zaatakował, że pozwoliłam sobie na takie lenistwo. A nie miałam naprawdę się do czego przyczepić - temperatury okej, pogoda rewelacyjna - słońce ostro świeciło, wiatr znośny a ja tłukę się do roboty komunikacją;)
Ale za to ile ciekawych rozmów się nasłuchałam:

- ,,A, że pani z biologi to znów się na mnie uwzięła i karze mi się wszystkiego uczyć i robi niezapowiedziane kartkówki!"
- ,,A ta stara panna z Polaka znów przez wakacje sobie nikogo nie znalazł - z resztą kto by z taką wytrzymał!"
- ,,A pan z W-F to taki fajny, szkoda, że nosi obrączkę!" (ten tekst padł z ust dziewczyny może 13 letniej - pozostawię to bez komentarza).
Wiele innych ciekawych rozmów gimnazjalistów i licealistów, które z rana wprawiały mnie w jeszcze lepszy humor!

Dzisiaj po pracy do Siostry odebrać Landrynę i na niej przetransportować się do domu.... Już zapomniałam jaka ona koszmarnie ciężka! Waży chyba tyle co ostre i szosa razem wzięte;D Nie chciałam już wstawiać jej do mieszkania, została przypięta na jeden dzień na klatce - nie boję się, że ją zwiną bo kto by takie żelastwo chciał - chyba że na skup złomu sprzedać - to okej! Muszę zrobić dla miejsce i wyjdzie na to, ze trzymać będę w domu 3 sprawne rowery i jeden w rozsypce.....:D No nic to jakoś trzeba będzie się pomieścić hihih;)

A teraz czas na zabawę przy nowych kołach do Peugeota! Więcej o tym kiedy indziej!

Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Żółta Landryna

Mieszkanie jest rewelacyjne! I faktycznie na wszystko znalazło się miejsce! Pewnie jakiś pomysł zgapię od tego pana, kto wie - dzięki!

- 19:04 czwartek, 14 października 2010 | linkuj
Kuguar, się nie cykaj, tylko bierz przykład ;)
Pozdrawiam :D
alistar
- 20:23 środa, 13 października 2010 | linkuj
Sikor: Hmmm na zewnątrz to szkoda sprzętu aby się niszczył;/ I tak dzięki za radę;]

Drucik: Gratuluję przebiegnięcia maratonu;] A z filmu uśmiałam się – moim bohaterem jest motocyklista – rewelka! Życzę szybkiej regeneracji i dzięki za linka!

Marchos: Wow! 7 rowerów – to musisz mieć naprawdę duże mieszkanie;) w tym przypadku moje 3 i ¾ wypadają cieniutko;D A co do ostrego to polecam!

Roman: Hmmm bardziej interesowałby mnie ten krótki;D ale może się okazać, że ten co kupiłam też będzie pasować – wszystko wyjdzie jak zacznę składać części w całość! Jak coś to się przypomnę, jeśli jeszcze go będziesz mieć;]

- 04:58 środa, 13 października 2010 | linkuj
Ja widziałem jak gość miał za oknem powieszone 2 rowery w bloku na 6 piętrze xD
Spróbuj =D
sikor4fun-remove
- 18:52 wtorek, 12 października 2010 | linkuj
To ja w temacie ciężkich poniedziałków. Klimacik country ;)
Tak się dzisiaj właśnie czuje ;) I to z tego samego powodu co występujący w filmie :D

drucik
- 20:41 poniedziałek, 11 października 2010 | linkuj
Nie przejmuj się, ja w domu trzymam 7 rowerów :-)
w tym 3 moje, 3 mojej rodzinki i jeszcze 1 kolegi, który stoi u mnie od Kaszeberundy w 2009 roku :-) Marzy mi się przerobić mojego Mistrala na ostre, tylko jakoś nie mam czasu żeby się za to zabrać :-(
marchos
- 20:34 poniedziałek, 11 października 2010 | linkuj
jak byś potrzebowała mostek - dłuższy (100mm), czarny, Modolo
lub całkiem krótki kolor alu
oba do widelca ze sterami nakręcanymi to chętnie oddam
samodzielne składanie rowerka to fajna zabawa
roman - 19:10 poniedziałek, 11 października 2010 | linkuj
Taki właśnie jest plan! Drugie ostre mi się marzy - na kołach 28" - wtedy to będzie się toczyć pięknie!

- 18:56 poniedziałek, 11 października 2010 | linkuj
tango - rzeczywiście marzenie
a na ramie peugeota ma być czwarty rower?
roman - 18:51 poniedziałek, 11 października 2010 | linkuj
Jeden stoi w korytarzu, drugi w kuchni, części też w kuchni i rama Peogeota wisi w pokoju! Teraz muszę znaleźć miejsce na Landrynę:D Wieszak pod sufit by się przydał!

- 18:28 poniedziałek, 11 października 2010 | linkuj
Powoli to Ci ścian na rowery zabraknie!
rammzes
- 18:03 poniedziałek, 11 października 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa niemo