Popołudniowe kręcenie.....

Środa, 13 października 2010 | dodano:13.10.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, W szponach Kugu
Trochę pozytywnych rytmów..... :D

Z waletowania na klatce Landryny wyszły niezłe heca! Z rana dzisiaj dostałam tel, że komuś bardzo ten fakt nie spodobał się i nie omieszkał donieść do spółdzielni o przetrzymywaniu roweru w takim miejscu:D Oko wielkiego brata czuwa! Po robocie Landryna niestety wylądowała w piwnicy - jednak brak miejsca mnie do tego zmusił....

Dzisiaj znów do pracy komunikacją, ale w końcu nastał ten dzień gdy już od południa marzyłam kiedy pójdę na rower! Czyli okres słabości minął, czas wrócić na swoje tory:D Po pracy szybko przebrałam się i w drogę! Oj nogi same się kręciły. Zimno, chwilami delikatny deszcz, wiatr - ale nic mi dziś nie przeszkadzało. Zamiast przez tydzień korzystać ze słońca, to nie - wtedy na rower nawet nie spojrzałam, a teraz pogoda się psuje to ja zaczynam jeździć:D Ale tak to już ze mną jest!
Na jednym z dość ostrych zakrętów prawie zaliczyłam klasyczny ślizg, ale nie wiem jakim cudem wyszłam z tego cało, opona nie straciła przyczepności a była od włos od tego.... przynajmniej wiem na jaki maksymalny przechył sobie mogę pozwolić aby pokonać zakręt bez wywrotki:D

Powrót z ,,małym" obciążeniem w postaci 20 jajek i dwóch słoików jedno litrowych miodu:D Jazda z wypełnioną torbą bardzo zrównoważona, bez szarżowania, nie mogłam sobie pozwolić aby coś się potłukło, na szczęście się udało!

Po prostu ktoś miał faktycznie za dużo czasu - tak jak piszesz, sensacje się skończyły i trzeba było jakoś urozmaicić szary dzień:D

- 10:56 poniedziałek, 8 listopada 2010 | linkuj
Ja kiedyś tak upychałam kartonik z jajkami w plecaku, że 1/3 poszła w diabły...
A z tym donosem na rower - to pewnie macie tam jakiegoś znudzonego emeryta... Wojna na Krakowskim Przedmieściu się skończyła, czas wrócić do domu, nuda, nuda, nuda... O - ROWER NA KLATCE !!!
yoasia
- 18:31 sobota, 6 listopada 2010 | linkuj
Marchos: Nie wiem, może ktoś nie mógł się na klatce zmieścić bo był taki szeroki;) siedzą w domach, się nudzą i wynajdują komu by tu umilić życie;/

Siwy-zgr: :)

- 07:04 sobota, 16 października 2010 | linkuj
Ale ludziska to jednak zawistne są :-( Co im ten rower przeszkadzał?
marchos
- 20:00 piątek, 15 października 2010 | linkuj
PS.Z tym miodem to już w ogóle musisz być słodziutka... :)))))))))))
siwy-zgr
- 10:52 piątek, 15 października 2010 | linkuj
Heh ja też ostatnio miód zakupiłem i codziennie w pracy herbatę nim "doprawiam" :)
Jest ;) herbata z miodem i cytryną :D
Pozdrawiam równie ciepło :) na przekór temperaturom ;)
alistar
- 21:09 czwartek, 14 października 2010 | linkuj
Na ten okres jak znalazł, nie ma nic lepszego niż herbata z miodem!

Pozdrawiam ciepło!!!
- 18:58 czwartek, 14 października 2010 | linkuj
Ludziska... nie pozwolą się nudzić... ;)
Miodek... :D Smacznego :D
alistar
- 20:12 środa, 13 października 2010 | linkuj
Hmmm... Celna uwaga, jednak w piwnicy stoi Landryna;D A ona ma dla mnie wartość sentymentalną tylko - jeździć jeździ, ale nie sądzę aby ktoś się na ten czołg połakomił z własnej woli:) więc jestem o nią spokojna:D Ale dziękuję za troskę!

- 19:25 środa, 13 października 2010 | linkuj
Radzę nie podawać informacji, że rower w piwnicy stoi, bo nie wiadomo kto to czyta i nuż Cię zobaczy i będzie śledził i sobie Kanarka wyjmie... Czego oczywiście nie życzę!
rammzes
- 19:20 środa, 13 października 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaiwr