Rowerowy mix...

Czwartek, 14 października 2010 | dodano:14.10.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, Landryna, po 3M, praca - sama przyjemność, W szponach Kugu, w towarzystwie
Z dedykacją dla Djablicy;) trochę długo to trwało, ale z małą podpowiedzią się udało....:)

Kolejny dzień wygranej z lenistwem;D chociaż nie powiem, rano miałam przez 5s ochotę jechać autobusem - jednak przeszło mi tak szybko jak się pojawiło!

Po robocie szybki obiad i zmiana roweru na Landrynę... Jazda w towarzystwie w terenie, powrót w deszczu.... Więcej może jutro.... Co do dystansu to taki trochę niedokładny, ale musi wystarczyć!

Djablico: Każdy na swój sposób odpowiednio wygląda;D trzeba tylko trochę dłużej się im poprzyglądać hihih;)

Pozdrawiam ciepło!
- 19:46 wtorek, 19 października 2010 | linkuj
Och dziękuję, dziękuję, pani DJ, jestem zachwycona piosenką na życzenie :)
Czemu tak mało wokalistów, którzy do ładnego głosu jeszcze odpowiednio wyglądają?
Djablica - 08:25 wtorek, 19 października 2010 | linkuj
Jak dobrze, że jest ta kawa....:) bez niej czasami naprawdę mogłoby być ciężko;)
Pozdrawiam ciepło:)
- 07:02 sobota, 16 października 2010 | linkuj
W taki dzień nie dziwi mnie 5s lenistwa ;) raczej jego brak :D A ja się dziś dopiero po 2. kawie obudziłam ;P tak średnio licząc po 3,5 godz. od wstania ;P
alistar
- 21:07 czwartek, 14 października 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa darzy