Dzień jak co dzień....

Wtorek, 16 listopada 2010 | dodano:16.11.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, Kanarek, po 3M, praca - sama przyjemność
Z rana przypomniałam sobie o tej piosence, myślę że warto o niej wspomnieć;) a popisy gitarowe - mistrzostwo:D

Dzisiaj trochę zimniej, ale i tak przyjemnie się jechało. Po pracy jeszcze w kilka miejsc. Przy Operze minęłam się z Marchosem:)

Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Kanarek - Sprzedany

Wow, spodobał mi się ten kawałek choć słyszałem go po raz pierwszy, a ta gitara, uch, super.
mavic
- 15:43 czwartek, 9 grudnia 2010 | linkuj
Feels: Szybsze też są fajne, jednak najczęściej wybieram z ich repertuaru te spokojniejsze. Z ciekawości, który byś z tych szybszych polecił?

Marchos: Spokojnie, również pojechałam dalejJ To dobrze, że ta żółta rama tak rzuca się w oczy, zawsze jednak lepiej być widocznym na drodze;]

- 06:51 środa, 24 listopada 2010 | linkuj
Moja ostatnio namiętnie słuchana banda :) choć wolę szybsze kawałki w ich wykonaniu, ale tak czy inaczej rządzą!

Pozdrower
feels3
- 07:37 środa, 17 listopada 2010 | linkuj
Pozdrower :-) Nie wiem jak Ty, bo się nie odwróciłem, ale ja się nie zatrzymałem bo się bardzo spieszyłem. Pozdrower :-) Ale powiem Ci że Twój Kanarek wymiata :-) Nawet w ciemnościach już go widziałem od samego zakrętu- tak daje po oczach.
marchos
- 20:42 wtorek, 16 listopada 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owyod