Wieczorne kręcenie.....

Wtorek, 23 listopada 2010 | dodano:24.11.2010Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, W szponach Kugu
Utwór gdzieś głęboko schowany na kompie, który wczoraj znalazłam po długim czasie... warto posłuchać i przypomnieć:D

Dawno nie jeździłam, a na Kugu to już w ogóle... biedak stal w kuchni i prosił o chwilę uwagi a ja ciągle Kanarek i Kanarek. Ale przyszła i na niego kolej;] rano jeszcze brzydko padało, myślałam, że wieczorna przejażdżka nie dojdzie do skutku, jednak od południa deszcz się zabrał i do wieczora w miarę się osuszyły ulice. Pojechałam do Sopotu i gdzie oczy poniosą. Wszędzie mnóstwo biegaczy – m łodzi, starsi, rowerzystów jak na lekarstwo;]

Coraz bardziej skłaniam się do kupna chociaż tylnego błotnika. Wiem, wiem – ostre i błotnik to jak garnitur i kalosze;D jednak błoto które musiałam zeskrobywać z siebie, coraz mniej mi się podoba..... nie jest to jeszcze do końca postanowione, wydaje mi się, że jednak jest to tylko kwestia czasu;)

Podczas jazdy miałam dziwne uczucie w nogach, które nawet nie umiałam dobrze określić. Ostatnie kilka dni częściej zdarzyło mi się biegać niż kręcić na rowerze i dało to jednak delikatnie znać o sobie.

Inimicus, Luszi, Travisb: W przyszłym tygodniu w coś na pewno się zaopatrzę;) Dzięki:)

Krzysiek: Rower rewelacyjny i błotniki pod kolor ramy prezentują się naprawdę dobrze!

WrocNam: To prawda, podczas biegu można sobie spokojnie pozwolić na chwilę nieuwagi i relaksu bez ciągłego pilnowania czy ktoś nie chce wjechać w Ciebie. Świetna sprawa te biegi:D

- 16:49 sobota, 27 listopada 2010 | linkuj
Błotniki nie są takie straszne. Zawsze możesz je zdjąć po zimie.
inimicus
- 08:08 sobota, 27 listopada 2010 | linkuj
Ostre czy nie, miejski rower po prostu MUSI mieć pełne błotniasy. :)
Luszi
- 20:58 czwartek, 25 listopada 2010 | linkuj
oj tam:
Krzysiek - 20:46 czwartek, 25 listopada 2010 | linkuj
Bieganie ma jedną przewagę nad jazdą - można zobaczyć rzeczy, których jadąc na rowerze się nie zauważa, bo się jest zbyt skupionym na sytuacji drogowej.
WrocNam
- 03:53 czwartek, 25 listopada 2010 | linkuj
A czemu niby "ostre i błotnik to jak garnitur i kalosze" ? Pierwsze słyszę ...
Błotniki polecam - szczególnie te pełne a nie namiastki w postaci plastikowych goowienek rodem z MTB, bo one niewiele dają. Z resztą na obecną aurę jazda bez błotników jest jak garnitur bez spodni ;-)
travisb
- 23:44 środa, 24 listopada 2010 | linkuj
Powiem Ci, że nie znosiłam biegać do października tego roku gdy w końcu zabrałam się do tego od dobrej strony;) czyli na spokojnie po małych sesjach i zwiększając czas biegu zmniejszając odpoczynek i nawet jest okej;) ale to prawda, krajobraz nie zmienia się tak szybko jak na rowerze, ale skoro czasami nie ma tyle czasu na rower co się chce - bieganie jest dobrą alternatywą;D słuchawki na uszy i w teren!

- 21:22 środa, 24 listopada 2010 | linkuj
Widzę że co raz więcej osób zaczyna biegać gdy się robi zimno.. może też powinienem tylko czemu bieganie jest takie nudne..;)
Pozdro!
azbest87
- 21:15 środa, 24 listopada 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zniem