Życzenia świąteczne

Czwartek, 23 grudnia 2010 | dodano:23.12.2010Kategoria popierdółki
Ten utwór daje mi takiego ,,kopniaka energii” – dawno nie działała na mnie tak muzyka, a solówka na harmonijce coś niesamowitego! Głos wokalisty rewelacyjny! Co ja tu będę zachwalać – pozostaje podkręcić głośniki (inaczej nie ma efektu) i posłuchać!

Czasu na rower w grudniu brak.... po pracy średnio co 3-4 dni staram się biegać – chociaż różnie to bywa. W styczniu mam nadzieję, że będzie to bardziej regularne!

Bombka Bsowa zawiśnie jak rok wcześniej na honorowym miejscu na choince! W końcu dzisiaj do domu!
BS-owa bombeczka © kuguar

Chciałabym życzyć wszystkim tu zaglądającym aby nadchodzące święta obfitowały w radość z przebywania z osobami bliskimi, aby atmosfera rodzinnych i ciepłych Świąt również trwała w całym następnym roku. Życzę zdrowia do realizowania swoich najskrytszych marzeń – tych dużych i małych. Aby decyzje podejmowane przez Ciebie zawsze niosły ze sobą mądrość i dobroć! Życzę łatwości w rozwiązywaniu napotkanych trudności, aby stawały się one kolejnymi szczeblami w doskonaleniu i hartowaniu charakteru.
Życzę również, aby ludzie, których znasz i których dopiero spotkasz na swojej drodze zawsze stanowili dla Ciebie oparcie w prozie życia, służyli dobrą radą, uśmiechem i otwartą dłonią do pomocy gdy będziesz w potrzebie. Abyś nigdy nie zapomniał, że najważniejsi są ludzie i to dzięki nim nasz życie jest spełnione i piękne.
Aby nadchodzący rok obfitował w niezapomniane wyprawy rowerowe – bliższe i te dalsze – aby nawet najcięższy podjazd nigdy Cię nie złamał a radość na szczycie była nagrodą za wylany pot i walkę z samym sobą.

Wesołych Świąt i do zobaczenia za rok!