Zmiany.....;)

Środa, 19 stycznia 2011 | dodano:21.01.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, W szponach Kugu
Nie mogę inaczej zacząć jak gitarą....

Od dobrych dwóch tygodni rower chodzi za mną jak cień.... z różnych jednak przyczyn ciągle podpiera ścianę w kuchni i czeka na swój dzień. Wczoraj osiągnęłam stan, że widząc rowerzystę powstrzymywałam się aby go nie zrzucić z roweru i sama na nim nie pojechać... na szczęście żaden nie jechał stosunkowo blisko abym mogła go dosięgnąć - ich szczęście. Dzisiaj trochę chłodniej niż wczoraj jednak od rana wiedziałam, że muszę w końcu pokręcić - moja granica wytrzymałości zbliżała się do kreski z napisem- ,,Zrób to w końcu, nie ważne jaka będzie pogoda!!!” I faktycznie nic dzisiaj nie zdołało mnie powstrzymać od tego zamiaru.

Szybki serwis Kugu - sprawdzenie czy wszystko działa, ubrałam się niestety trochę za słabo i marzłam przez większą część drogi. Gdy schodziłam z rowerem pod pachą schodami - miałam motyle w brzuchu, jakbym szła na jakieś ważne spotkanie. Na początku - dziwnie jakoś - od dobrego miesiąca albo biegałam albo chodziłam po szlakach... od kręcenia nogi odwykły.... szybko jednak sobie przypomniały co i jak... chłodne powietrze działało rewelacyjnie – w końcu wiatr we włosach!

Wpisu podsumowującego roku nie było.... jakieś plany na ten rok są, jak je zrealizuję to się pochwalę a jak się nie uda – to po co o nich na razie pisać;) sezon 2010 uważam za bardzo udany i mam nadzieję że ten będzie równie zadowalający – albo i jeszcze lepszy!

Taka mała dygresja w opisie, wracam do tematu o którym chciałam pisać: w końcu odebrałam moje pierwsze buty SPD;] padło na model Shimano SH M300:
Nowe ,,lakierki" ;) © Kuguar

Na nodze leżą jak ulał, wydają się solidne i mam nadzieję, że posłużą mi długo! W przyszłym tygodniu pedały i rodzinka w komplecie! Niby jest to model unisex – jednak jak może but mieć tyle świecących wstawek;) Jak to ktoś powiedział kiedyś – kolor nie jeździ – i tego się trzymam!

Pierwsza jazda w tym roku zaliczona – teraz już będzie z górki!

siwy-zgr
- 10:37 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj
Ładne butki, oby słuzyły dobrze:)
lemuriza1972
- 10:47 niedziela, 23 stycznia 2011 | linkuj
Marchos: Spokojnie - kryzys został zażegnany - więc już nie stanowię zagrożenia - ale nawet w chwili słabości pewnie i tak bym tego nie zrobiła;) więc możesz czuć się bezpiecznie;)

Adaś: Pedały najpierw kupię do Kanarka;) A co do ostrego i nosków jeszcze nie wiem co zrobić: czy może pedały dwustronne spd/platformy - ale na pewno jeszcze dwa miesiące zostaje tak jak jest - czyli z noskami!

AdAmUsO: Długo się nad butami zastanawiałam, a w ich przypadku załapałam się na dobrą cenę - nie mogłam się oprzeć! Co do śmigacza MTB na razie nie mogę nic zdradzić;)
Mam nadzieję, że nauka jazdy w Spd okaże się mało bolesna i urazowa;)

Sikor: :) Mam nadzieję, że będą pasować do jakiejś bo jak nie to zwrot do sklepu hihihi;)

Romjan Dzięki - oby się Twoje słowa sprawdziły!

- 17:57 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj
Witaj. Miło widzieć że znów jesteś na 2 kołach :-) Butki super- niech się sprawują. Zmartwiło mnie tylko to że chciałaś zrzucić jakiegoś rowerzystę ;-) z roweru. Jeżdżę w twoich okolicach i nie wiem czy nie zacząć się bać ;-)
marchos
- 13:02 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj
A wię noski idą w odstawkę :-) Pozdrowienia w Nowym Roku, a buty niech się dobrze sprawują.
adas172002
- 21:13 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj
grubo pojechałaś z tym obuwiem :) buty pro już masz, kiedy składasz ściganta mtb ? ;) Bądź ostrożna, bo karbonowa podeszwa ma to do siebie że jest lekka i sztywna, ale cholernie śliska i jak nie trafisz w bloka to będzie boleć, wrażliwe miejsce troszkę pocierpi ;)
AdAmUsO
- 11:00 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj
Zrzuciła byś rowerzystę z roweru ? :( hehehehe :P
No ładne lakierki =] Będą pasowały do kiecki :P
Pozdrawiam !
sikor4fun-remove
- 09:52 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj
No ładne cacko te butki, żeby się dobrze nosiły (jeździły chyba powinno być).
pozdrawiam
romjan
- 08:52 piątek, 21 stycznia 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa torzo