Niedzielne szwędanie......

Niedziela, 27 marca 2011 | dodano:28.03.2011Kategoria 50.00 - 99.99 km., po 3M, W szponach Kugu
Piosenka, która zawładnęła mną...... jest nieziemska!

Wyjechałam z rana, z góry wiedziałam, że przed wieczorem się na pewno nie pojawię w domu, nie pomyliłam się... Gdzie mnie dzisiaj nie było Gdańsk, Sopot, Gdynia..... kilka przerw towarzyskich! Pogoda dopisała wybornie, słońce grzało radośnie.... A w uszach ciągle ten utwór! Zdjęć brak, gdzieś posiałam kartę pamięci do aparatu:( Nawet nie mam jak zrobić foty Krossowi - który ciągle jest bezimienny - i to mnie martwi....

Adaś to jest myśl! Chyba w tym tygodniu wprowadzę Twój pomysł w życie! Dzięki! Pozdrower!!!
- 17:51 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj
Proponuję ogłosić mały konkurs na imię dla nowego roweru. Może nawet ufundujesz jakieś nagrody :-)
adas172002
- 18:13 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj
Marusia: Dzięki, staram się trzymać jakiś standard hihi;) aby nie zawieść osób czasami tutaj zaglądających;) Karta do aparatu się znalazła to i zdjęcia niedługo się pojawią, oczywiście B&W;D

Azbest: Zdecydowanie taki dzień spędzony w siodle dobrze robi na samopoczucie;)

- 14:55 środa, 30 marca 2011 | linkuj
Już przyzwyczaiłem się ,że na tym blogu jest często nieziemska muzyka :) Jestem wzrokowcem ,więc teledysk równie mocno do mnie przemawia.

Czekamy na zdjecia -najlepiej czarno-białe ;)
marusia
- 22:21 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj
Czyli ogólnie przyjemnie spędzony czas :) i czekamy na zdjęcia:)
Pozdro!
azbest87
- 20:16 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa patrz