Szosowa niedziela.....

Niedziela, 22 maja 2011 | dodano:26.05.2011Kategoria 100.00 - 149.99 km, Kanarek, po 3M, treningi, w towarzystwie
Ta Pani gościła niedawno u mnie, zdecydowanie muszę poświęcić jej więcej uwagi – jej wokal na to zasługuje....
&feature=related

Dzisiaj nie był mój dzień na rower... brak siły w nogach, pozycja na Kanarku, która od x czasu pasowała mi bez zarzutów dzisiaj sprawiała mi nie mały kłopot, bolały ręce, plecy, tyłek, buty uwierały – dawno nie miałam tak złego dnia na rower. Trening na szosie – zapowiadało się w miarę spokojnie – skończyło się jak zwykle – tempo ostre, nie ma zmiłuj się.

W drodze powrotnej na moście wypatrzył mnie Drucikpodczas swojej niedzielnej przebieżki:D miłe zaskoczenie! Pozdrawiam:)

Słońce dawało w kość i to mocno, ręce i nogi zjarane! Wody starczyło na styk!

Pozdrower!!! Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Kanarek - Sprzedany

Marusia: Ostatnio dla mnie doba jest naprawdę o jakieś 4 h za krótka, notorycznie chodzę niedospana;) Nie nazwałabym tego talentem – po prostu lubię posłuchać dobrej muzyki i przy okazji się nią dzielę z innymi, a jak jeszcze słuchaczom się podoba – podwójna radość!

- 11:51 piątek, 27 maja 2011 | linkuj
Wokal świetny ,a sama piosenka -intrygująca. I już nie wiem -czy masz po prostu talent do wynajdywania takich muzycznych perełek ,czy tyle wolnego czasu na buszowanie po YouTube :]
marusia
- 21:26 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa amarl