Family Cup 2011 Sopot

Sobota, 4 czerwca 2011 | dodano:11.06.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, Arab, po 3M, w towarzystwie, XC
Uwaga Paolo śpiewa;D
&feature=relmfu
Z przyczyn ode mnie nie zależnych dwie imprezy mnie ominęły, tych zawodów sobie nie mogłam podarować;) kolejne XC, wolałabym w końcu jakiś maraton – ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma;) Z reszta sama nie wiem czy i maratony lubię;)

Słońce od rana mocno grzało, ilość zawodników przerosła oczekiwania organizatorów co miało później odbicie w lekkim opóźnieniu i zamieszaniu z godzinami startów.

Trasę prawie znałam z objazdów. Bałam się jednego miejsca, ale podobno zostało wyeliminowany – jak się później okazało – to nie była prawda i w tym właśnie miejscu zaliczyłam piękną wywrotkę. Nie powiem trochę z mojej winy – tłumaczyć się nie będę – ale na szczęście skończyło się tylko przeszlifowaną lewą nogą na kolanie i łydce oraz siniakiem na prawym udzie;D

Ale po kolei;) Start w porównaniu do BT udany - był ogień, ale na pierwszej górce weryfikacja – udało się wjechać z jednym przystankiem;) zdecydowanie lepiej idzie mi już wpinanie w pedały na miękkim przełożeniu – przynajmniej przy każdym podejściu nie kończy się to glebą:D

Strata minut z uwagi na pogubienie trasy, pozbieranie się z gleby, szwankującą tylną przerzutkę i hamulec i ogólnie jakaś niemoc po pierwszym okrążeniu... Jak się okazało po dojechaniu na metę – półtorej okrążenia jechałam z odpiętym tylnym zaciskiem – nie chcę myśleć co by się stało gdyby na jakimś korzeniu uciekło mi tylne koło....
Koniec końców – miłe zaskoczenie, nawet załapałam się na dyplom;D
Skupienie na trasie;) © K. Kochanowicz

Pozdrower!!! Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Arab

GeeMax: Jak tylko Was zobaczyłam tam stojących, pierwsza myśl: oby się nie wywalić, bo będzie lipa - przy tylu świadkach...;) i co mi z tego myślenia wyszło: piękne OTB:D Dyplom jak najbardziej cieszy - zawsze to jakaś pamiątka poza zdjęciami!

Siwy: Generalnie to nie tajemnica, startowało 8 dziewczyn w moje kategorii wiekowej;) czyli sukces - nie byłam ostatnia;p

- 18:56 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj
Fakt OTB było klasyczne ;-) nie będę ukrywać, specjalnie się zatrzymaliśmy w tym miejscu i jak loża szyderców obserwowaliśmy zawodniczki na trasie. ale co nas nie "obije" to wzmocni. aha, no i winszuje dyplomiku, prawda że cieszy :)
geemax
- 20:56 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj
A 6 na ile? :) Jak na 6 to słabo, jak na 66 to zajebiście :)
siwy-zgr
- 23:23 sobota, 11 czerwca 2011 | linkuj
Rammzes, Azbest: Wynik, wynik....;p przecież nie to jest najważniejsze - tylko dobra zabawa;D a tak poważnie to 6;)

- 20:30 sobota, 11 czerwca 2011 | linkuj
Wyniki mogłaś już przez skromność podać ;p
rammzes
- 17:58 sobota, 11 czerwca 2011 | linkuj
Czyli które miejsce?;)
azbest87
- 15:38 sobota, 11 czerwca 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kowst