Kierunek Gdynia.....

Niedziela, 18 września 2011 | dodano:18.09.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, Arab, po 3M, w towarzystwie
Coś co trochę rozrusza nogi po dzisiejszym dniu.....;)
&ob=av2n

Pogoda od rana nie zachęcała - gdzie to wczorajsze słońce;) Ale trzeba było w końcu ruszyć tyłek;) Dzisiaj kierunek Gdynia na akcje Dzień bez samochodu. Dobra organizacja - ciekawe atrakcje;) Dałam się namówić na start w wyścigu - szybki sprint na 800 m;D Ubaw co niemiara;D I nawet na medal się załapałam;) Płuca niestety dostały trochę w kość.... Między wyścigiem a dekoracją kawka w sympatycznym towarzystwie, czas zleciał na pogaduchach kolarskich;]
Powrót dość szybkim tempem aby uciec przed deszczem....
Campa © Kuguar

Pozdrower!!! Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Arab

Kocuriada: Oj powiem Ci, że teraz ma okres takiego rozrabiania, że nie nadążam sprzątać za nią – porozwalanych różnych kartek, piłek, sznurków – jak sama napisałaś. Słodka to ona jest jak śpi a tak istna bestia wcielona;)

Bartek: Cieszę się, że się podoba – dorzuciłam ostatnio nową porcję. Z zaproszenia nie muszę korzystać bo regularnie zaglądam i śledzę Twoje poczynania, a że nie zawsze dam znać – to i tak czytam! Przyznam Ci się, że zazdroszczę Ci takiej wyprawy – wspomnienie do końca życia i będzie co wnukom opowiadać;)

- 10:32 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj
Wyraźnie widać, że Twoja Campa tak sobie tylko słodko ściemnia, że się nuuuuudzi...a tak naprawdę to pod kopułą ma pełno rozbieganych myszek, sznurków, pudełek, torebek foliowych, piłeczek oraz gołębi :)
KOCURIADA
- 19:48 sobota, 24 września 2011 | linkuj
no to pojezdzilas, :) wlasnie przeczytalem zalegle wpisy :) duzo dobrej muzyki - 15 zakladek i zaraz po kolei slucham :)

zapraszam do mnie - relacja z rumuni zakonczona :)

pzdr
bartek9007
- 09:33 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nycha