Odstresowywacz....

Piątek, 30 września 2011 | dodano:30.09.2011Kategoria Arab, po 3M, praca - sama przyjemność
Do nich trzeba się przekonać - z dobre kilka odsłuchań mi to zajęło;)

Po stresie w pracy - powrót rowerem porównuję do balsamu dla duszy. Nie ma nic lepszego. Na chwilę do serwisu, podregulować przerzutki - coś ostatnio nie chodziły jak trzeba.

Pozdrower!!! Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Arab

Travisb: Oj tam oj tam;) Zdarza się najlepszym;)

K4r3l: Zgadza się. To właśnie w tym radiu usłyszałam ich pierwszy raz. Śmiem się zgodzić z Twoją opinią. Pierwsze ich utwory jakoś bardziej do mnie trafiają. Ale to też zależy od dnia co mam ochotę słuchać!

- 10:30 piątek, 4 listopada 2011 | linkuj
I znowu cisza ... travisb - 07:09 środa, 5 października 2011 | linkuj
poznałaś ich dzięki lp3?:) teraz grają troszkę trudniejsze dźwięki, dlatego polecam ich kapitalny debiut, wtedy muzyka miała więcej duszy niż tych wszystkich technicznych smaczków i śmiem twierdzić, że kolejnymi albumami jej nie przebili! k4r3l - 07:34 sobota, 1 października 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cocho