Grudzień w końcu czas zacząć.....

Niedziela, 11 grudnia 2011 | dodano:13.12.2011Kategoria 0.00 - 49.99 km, Arab, po 3M, w towarzystwie
Może za pierwszym razem nie spodobała mi się, jednak po kolejnych – mistrzostwo!

Pogoda raczej rozpieszcza! Po dwóch miesiącach totalnego obijania się – dawno nie pamiętam takiej przerwy u mnie.... co miało na to wpływ – nie jest ważne! Czas wrócić do ,,formy” – bylejakiej bo bylejakiej ale formy;)

Dzisiaj przewietrzyłam Araba! Szosa nie może się doprosić klocków hamulcowych – w końcu je kupię, chyba! Przejażdżka w towarzystwie! Przynajmniej miałam komu na kole siedzieć! I bez tego wiedziałam, że dawna moc w nogach dawno minęła i aby wrócić do tego co reprezentowałam, sporo pracy przede mną! Starałam się nie odstawać od grupy za bardzo – z różnym skutkiem;) Wiatr czasami dokuczał, chowałam wtedy jednak się jeszcze bardziej za tych co mieli siły ciągnąć grupę;)

Powrót do domu dość żwawym tempem!

Pozdrower!!! Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Arab

Teraz gdy wspomniałeś o Stingu, zobaczyłam to podobieństwo... jak zawsze zapraszam częściej, zawsze szczerze dzielę się swoimi upodobaniami muzycznymi a jak ktoś je podziela to już w ogóle duży plus ma u mnie!
Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku!
- 14:21 niedziela, 1 stycznia 2012 | linkuj
Przyznam, że słysząc pierwszy raz kawałem Somebody That... pomyślałem że to Sting.
mavic
- 11:21 piątek, 23 grudnia 2011 | linkuj
Somebody That I Used To Know jak i Don''t Worry, We''ll Be Watching You wpadło mi do ucha za pierwszym razem, bardzo fajne kawałki. Dlatego od czasu zaglądam na Twojego bloga głównie dla nowych fajnych kawałów i ciekawych, również zapomnianych przeze mnie zespołów.
Pozdrawiam!
mavic
- 11:20 piątek, 23 grudnia 2011 | linkuj
Nie ma litości ;) a tak poważnie wychodzi na to, że dawno Trójki nie słuchałam, ponieważ ten utwór i ogólnie zespół poznałam z zupełnie innego źródła – więc nie zrobiłam tego specjalnie, żeby Cię męczyć;]
Fakt wrócenia na siodło, zdecydowanie też mnie cieszy!

- 04:39 środa, 14 grudnia 2011 | linkuj
Litości! Tylko nie ''Somebody ...'' - ten kawałek jest już ograny do bólu przez Trójkę i (niestety) okupuje pierwsze miejsce LP3 od ponad 10 tygodni. Bleee.
Ale za to cieszy fakt, że powróciłaś do kręcenia ;)
travisb - 21:37 wtorek, 13 grudnia 2011 | linkuj
W pierwszej kolejności chciałam umieścić właśnie ten kawałek, o którym piszesz - jest również świetna, jednak przekonał mnie tej teledysk. Może przy innej okazji przypomnę Somebody That....

- 20:10 wtorek, 13 grudnia 2011 | linkuj
Ostatnio ten zespół jest u mnie w przesłuchaniu;) najbardziej mi się podoba Somebody That I Used To Know, Eyes Wide Open i Hearts a Mess :)
Pozdro!
azbest87
- 19:59 wtorek, 13 grudnia 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa namii