No w końcu.....;]

Sobota, 11 lutego 2012 | dodano:16.02.2012Kategoria z humorem, treningi
Ojjojoj... od czego tu zacząć po tak długiej przerwie;) Pianino i wokal tego Pana zdecydowanie będzie doskonały....

W końcu się ogarnęłam! Oj tak! Koniec tej zimowej stagnacji! Bieganie jest okej, ale czas wsiąść na siodełko w końcu!
Będąc w domu zrobiłam początek do czegokolwiek. Półtorej godzinki kręcenia na rowerku stacjonarnym! Spokojne tempo na początek, dobra muzyka i jakoś zleciało;)

Plany na ten rok jakieś w głowie są - zdradzę może jedynie tyle - chciałabym wystartować w większej ilości zawodów szosowych minimum 5. Czy się uda to zrealizować, nie wiem, zobaczymy!

Może na zakończenie dowcip, który zawsze poprawia mi humor!

,,Na patelni smażą się dwa jajka. Nagle jedno mówi do drugiego:
- Ty stary, ale tu gorąco!
- Aaaaaaaaa gadające jajko! - odpowiada z krzykiem drugie..."

Pozdrower!!! Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

RomJan:: W okolicy będzie faktycznie ciężko i nie mówię tutaj o Kaszebe Runda ani Żuławach Wkoło;) Myślę o edycji SuperMaraton - będzie się to wiązało z dojazdami, ale trudno;)

WrocNam: Dziękuję, długo się zastanawiałam nad utworem;)

- 07:10 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj
Witamy po przerwie, a gdzie Ty tu tyle szosowych znajdziesz w okolicy. Anonimowy romjan - 19:46 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj
Długa przerwa, ale wejście zacne ;-)
WrocNam
- 17:22 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namoc