W miejscu....

Wtorek, 21 lutego 2012 | dodano:23.02.2012Kategoria Kanarek, treningi
Jono McCleery - coraz bardziej znany, warty uwagi;) 24 lutego koncert w Gdańsku!

Miałam w poniedziałek zmobilizować się do jakiegoś ruchu, nie starczyło czasu. Dzisiaj nie widziałam innej opcji!
Dzisiaj kolejne 50 min!
Podobno powoli wyzbywam się dziwnej maniery ,,grzebania" palcami podczas pedałowania! No cóż człowiek całe życie się uczy!
Dzisiaj wysoka kadencja na tapecie! Ogólnie wiem, że mam z tym problem - zawsze wolę kręcić wolniej ale na twardszym przełożeniu niż robić młynek... tak już mam ale zobaczymy, może uda się wypracować inna technikę!

Pozdrower!!! Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Kanarek - Sprzedany

Stamper: Niestety nie udało mi się pojawic na ich koncercie, ale ciągle gdzieś tam zawsze się przewijają w słuchawkach!!

- 15:35 środa, 7 marca 2012 | linkuj
Byłem na jego koncercie w Katowicach kilkanaście miesięcy temu, zdecydowanie polecam ;-). Z tego co widzę to 26.02 ponownie ma być w katowickiej Hipnozie. Szkoda, że dopiero dziś się o tym dowiedziałem bo z chęcią raz jeszcze bym się wybrał go posłuchać.

Pozdrower
stamper
- 14:20 czwartek, 23 lutego 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaiwr