Lekka kontuzja

Poniedziałek, 2 kwietnia 2012 | dodano:02.04.2012Kategoria 50.00 - 99.99 km., po 3M, treningi
Może tym razem coś poważnego....

Początek jazdy wszystko super, nogi wypoczęte po wczorajszym. Temperatura rześka, słońce pięknie świeciło - jechało się rewelacyjnie. Dzisiaj wywiało mnie na Reja. Myślałam że uda mi się więcej ale sił starczyło tylko na 6 rund. Gdy zjeżdżałam minęłam się z Marchosem, który pewnie dopiero zaczynał pętelki;)

W drodze powrotnej jeszcze w jedno miejsce na Przymorze. Lewe kolano tylko trochę sprawiło mi niemiłą niespodziankę... ból, który się pojawił 5 km od domu dość skutecznie utrudniał mi jazdę, nie mówiąc już o pokonaniu górek:( Domyślam się przyczyny. Mam nadzieję, że kolano szybko przyzwyczai się do nowego ustawienia i wszystko wróci do normy!

Pozdrower!!! Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

Zdrowiej.
siwy-zgr
- 09:14 czwartek, 5 kwietnia 2012 | linkuj
Życzę więc szybkiego dojścia kolana do normy, i ..... pogody ;-) żeby można je było znowu ruszyć, bo dziś to słabo było :-(
marchos
- 21:55 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj
Dzisiaj dałam sobie dzień odpoczynku i kolano nie boli. Jutro będę próbować je rozruszać - zobaczymy z jakim skutkiem:) Dzięki za radę!

- 18:19 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj
Jeśli ruch jest sprzeczny z budową stawu, to kolano się nie przyzwyczai tylko będzie się zdzierać !!! Zmienić ustawienia tak żeby nie bolało. Bloki z luzem, dobrze ustawione na podeszwie.
pozdro

Namo - 18:03 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj
I co mi to dało, dzisiaj nic tylko kolano smaruję maścią i mam nadzieję, że przejdzie szybko kontuzja!

- 08:11 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj
Ładne mi tylko 6. Się rozbrykałaś :) Anonimowy romjan - 22:55 poniedziałek, 2 kwietnia 2012 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa amarl