Szosowo....

Piątek, 3 maja 2013 | dodano:03.05.2013Kategoria 50.00 - 99.99 km., po 3M, w towarzystwie
Muzyka z filmu, który uczy dystansu do niektórych spraw - polecam każdemu
Ludovico Einaudi - Fly

Dzisiaj kierunek na Chwaszczyno i dalej w stronę Wejherowa. Asfalty w 70% rewelacyjne, kilka dobrych podjazdów gdzie trochę się zasapałam;) w nagrodę fajne, szybkie zjazdy;D
Jadąc przez las w oddali wypatrzyłam młodego jelonka przemykającego między drzewami. Jedyne co mnie zmartwiło to brak owadów, tylko jeden raz obiło mi się coś o kask, a gdzie reszta, czyżby ta cała chemia zabiła owady.... ehhh...
Pod koniec czułam zmęczenie w nogach.
Pozdrower!!! Dane wycieczki:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:

Vampire: Cieszę się, że nie jestem sama w swoich odczuciach:D

Marusia: Dzięki! Po prostu martwię się o środowisko a to jest w jakimś stopniu odzwierciedleniem tego co się dzieje:)

- 19:06 poniedziałek, 6 maja 2013 | linkuj
Hej, muzyka ladna, acz ciut nudna. Ale film zdecydowanie lepszy!! Widzialam i mowie prawde! I ja sie "lacze w bolu", gdzie te owady!!!
Vampire
- 08:13 sobota, 4 maja 2013 | linkuj
Rowerzystka zmartwiona brakiem owadów na trasie -a to dobre :P Ja do dzisiaj nie mogę usunąć z pamięci smaku tłustej muchy w ustach :] Jesteś wyjątkowa -bez dwóch zdań :]
marusia
- 19:39 piątek, 3 maja 2013 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sznyc