Arab

Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:43.78 km

Towarzysko nad morze.....

Poniedziałek, 6 maja 2013 | dodano:06.05.2013Kategoria 0.00 - 49.99 km, Arab, po 3M, w towarzystwie
Dzisiaj coś innego....
">Eric Clapton - Tears in heaven

Popołudniowe kręcenie w świetle zachodzącego słońca... krótka przerwa na herbatę i pogaduchy i później znów dalej w drogę.

Majowo.....

Środa, 1 maja 2013 | dodano:02.05.2013Kategoria 50.00 - 99.99 km., Arab, po 3M, w towarzystwie
Coś co mnie zachwyciło....
Euphoria - Silence in everywhere

Dzisiaj pierwsze wyjście w teren.... czułam się tak jakby mi rower zamienili;D Krossik zyskał nowe oblicze;) Zmiana pozycji przez krótszy mostek i zwężenie kiery okazały się dobrym posunięciem. Krossik pozmieniał się przez te ostatnie 3 miesiące, efekt końcowy bardzo zadowalający;)
Trasa dzisiaj cudowna, po TPK, kierunek Witomino. W lesie bajecznie, drzewa dopiero budzą się do życia, ale ściółka już dawno żyje i gra barwą kolorów, biel, żółty, jasna zieleń pełna soczystości..... śpiew ptaków które cieszą się, że zima odeszła na dobre! Jechałam przez ten cały czas rozglądając się na boki aby napatrzeć się na zapas. W wielu miejscach byłam pierwszy raz. Postój nad jeziorem Wysockim.
Kross ,,prawie" jak nowy © Kuguar

Pod górki czasami wjeżdżało się różnie, o dziwo po 40 km miałam więcej sił niż na początku!
Najcięższą przeprawą okazała się ścieżka nadmorska - a jedna Pani zapomniała zakomunikować skręt w lewo i prawie wpakowała mi się pod koła, na szczęście przy małej prędkości.... Ale i tak nic nie byłoby mi w stanie popsuć humoru.
Wróciłam zmęczona ale szczęśliwa!!! Dane wycieczki:

Testowanie...

Środa, 10 kwietnia 2013 | dodano:10.04.2013Kategoria 0.00 - 49.99 km, Arab, w towarzystwie
Tym razem trochę kobiecego brzmienia;)
Noora Noor - Forget what I said
Pierwsza cześć przejażdżki to wypróbowanie Krossa po zimowych rewolucjach:D Trochę się pozmieniało w jego podstawowej konfiguracji. Za grzeczne sprawowanie i wierne wożenie mnie gdzie chciałam dostał nowy mostek, kierę, manetki i tylną przerzutkę. Test wypadł bardzo pomyślnie, jestem zadowolona;] Później zmiana roweru i kolejne kilometry ale już w lepszym tempie.
Zdjęcia Krossa wrzucę przy lepszej pogodzie;D

Mazovia Maraton MTB Chorzele

Niedziela, 22 kwietnia 2012 | dodano:29.04.2012Kategoria 50.00 - 99.99 km., Arab, maratony, treningi
Może nie koniecznie są to klimaty ścigania, ale ten utwór ostatnio mnie uwiódł....

Wyjazd na te zawody do samego końca stał pod znakiem zapytania.... W sobotę wieczorem zapadła decyzja na tak! Pobudka rano, wyjazd chwilę po 6.... Prognozy pogody optymistyczne słońce i 17C i faktycznie się sprawdziło! Miła odmiana po wczorajszym błocie i chmurach!

Z racji tego, że pierwszy raz startowałam został mi przypisany 11 sektor;d Po wczorajszym BT nogi wyjątkowo nie były zmęczone - z resztą nie miały za bardzo po czym - tempo spacerowe nie mogło ich za bardzo sponiewierać! Dzisiaj miałam większą wolę walki! I faktycznie nie odpuściłam - oczywiście na tyle ile pozwalały nogi! Trasa rewelacyjna - prowadzona przez piękne tereny! Kilka odcinków asfaltowych, na których mogłam podgonić stracone minuty z odcinków piaszczystych!
Przez chwilę miałam nawet ochotę jechać giga, jednak rozsądek wziął górę i pamiętając zeszłoroczną skandię i tyle godzin w terenie skręciłam na Mega w momencie rozwidlenia tras!

Plus dla organizatora za bardzo dobrze oznakowaną trasę! Bufety też zawsze akurat we właściwych miejscach rozstawione! Po przyjeździe pyszny makaron.
Start uważam za bardzo udany! I kto wie, może jeszcze na jakąś edycję zawitam.

Bike Tour Matemblewo

Sobota, 21 kwietnia 2012 | dodano:28.04.2012Kategoria 0.00 - 49.99 km, po 3M, treningi, XC, Arab
Tą Panią już pewnie znacie, warto pozna jej kolejny utwór...

Od rana pochmurno i padało... jak mi się nie chciało ruszać z łóżka - ale mając zawody pod nosem nie mogłam nie wystartować dla samego chociaż treningu - z resztą i tak na nic więcej nie liczyłam. Nie uprzedzajmy jednak faktów.

Zebrałam się z rana - ubrałam się ciepło i w drogę. Zapisy poszły dość szybko, trochę nie wymierzyłam czasu i byłam za wcześnie. Pokibicowałam wcześniej startującym - zrobiłam rozgrzewkę coby nogi rozruszać! Mimo okropnej pogody znalazło się sporo chętnych na zabawy w błocie. Trasa po dość obfitych opadach już nie była tak przyjemna jak kilka dni temu. Dwa pierwsze podjazdy, które w suchych warunkach udawało mi się podjeżdżać tak na zawodach już niekoniecznie. Ogólnie odcięło mi dość szybko siły.... walczyłam ze sobą aby ukończyć jazdę. Wyjątkowo to nie był mój dzień na zawody, oj nie! Dzięki Asi będę miała ładne zdjęcia jak podprowadzam rower :D jak je dostanę to coś wrzucę. Jedną fotkę udało mi się znaleźć na necie:
Start © MOSIR GDA

Dziękuję za kibicowanie na trasie! Dane wycieczki:

Kujawia XC - Myślęcinek

Niedziela, 25 marca 2012 | dodano:25.03.2012Kategoria XC, w towarzystwie, treningi, Arab, 0.00 - 49.99 km
Żeby nie było, że tylko gitara i gitara....

Rano pobudka, na dzień dobry godzina krócej spania;) Przed wyjazdem na zawody jeszcze szybki kurs do bankomatu i na miejsce zbiórki.

Miejsce zawodów w miarę szybko się znalazło. Nigdy nie byłam w Bydgoszczy w tej okolicy i bardzo miło się zaskoczyłam - teren Myślęcinka - cudowny! Pogoda piękna, ludzi dopisało.

Start trochę opóźnił się o dobry kwadrans, przynajmniej miałam czas na rozgrzewkę i zapoznanie się z trasą.
W końcu strat. Ustawiłam się w miarę w pierwszym rzędzie i starałam się nie stracić pozycji. Trasa wymagająca - podjazdy, strome zjazdy! Oj piekły uda momentami. Doping sporo dawał! Dziękuję!
Dwa okrążenia a w kość dostałam solidnie!
Dzisiejszy wyścig uważam za bardzo dobry trening, który pozwolił mi się czegoś o sobie dowiedzieć i mam nadzieję, że tą wiedzę na kolejnych startach dobrze wykorzystam!

Później trochę czasu na zregenerowanie sił, doping Elity Mężczyzn i w drogę. Dzień naprawdę udany!

Spora przerwa.....

Poniedziałek, 19 marca 2012 | dodano:19.03.2012Kategoria 0.00 - 49.99 km, Arab, po 3M, treningi
Spore zamieszanie jest w koło tej wokalistki, ale utwory ma godne uwagi;)

Myślałam, że deszcz pokrzyżuje mi plany roweru, ale na szczęście tylko na straszeniu się skończyło. Za to wiatr trochę dawał w kość.... Dzisiaj trochę w terenie, sporo podjazdów... oj nogi bolały....
Powrót z wiatrem, po prostu bajka!
Jutro szosa.... już na samą myśl przebieram nogami i nie mogę się doczekać!!!

Niedzielnie.....

Niedziela, 11 marca 2012 | dodano:11.03.2012Kategoria 50.00 - 99.99 km., Arab, po 3M, treningi
Może dzisiaj trochę delikatniejszego brzmienia....

Słońce od rana tak pięknie i bystro świeciło że nie mogłam usiedzieć w domu. O 8 już wychodziłam z domu! Zdziwiła mnie trochę siła wiatru - wieczorem jak sprawdzałam pogodę nie zapowiadali aż takiego dużego.
Gdzie mnie dzisiaj nie było..... zahaczyłam nawet o Nowy Port oraz wstąpiłam na chwilę na Stadion na trening 4SKATING TEAM'u - zachęcam do polubienia tej grupy, Dziewczyny naprawdę dają czadu!

Później kierunek Abrahama! Tam kilka razy podjazdy z trasy BikeToura.
Powrót do domu w dośc żwawym tempie!
Dzień zdecydowanie udany!

Spokojnie.....

Sobota, 10 marca 2012 | dodano:10.03.2012Kategoria 0.00 - 49.99 km, Arab, po 3M
Gitara i dobry wokal - zdecydowanie dobrze brzmi w sobotę wieczorem!!!

Po wczorajszym chciałam na spokojnie trochę rozruszać nogi - planowałam trochę dłużej pokręcić, ale deszcz mnie trochę wystraszył - zrobiłam małe kółko. W drodze powrotnej kupiłam świeże bułki i do domu na śniadanie!!!
Od razu inne ruchy na cały dzień miałam po takim porannym śmiganiu. Jedyne co mi dzisiaj doskwierało to tyłek... dam mu trochę czasu na dostosowanie się!

Trenign właściwy....

Piątek, 9 marca 2012 | dodano:09.03.2012Kategoria 50.00 - 99.99 km., Arab, po 3M, treningi, w towarzystwie
Ten utwór i melodię przewodnią chyba wszyscy kojarzą;)

Po pracy coś wszamałam i od razu na rower na trening. Tym razem w towarzystwie i to dość licznym - koleżanki i kolegów z teamu! Chwila rozmowy na miejscu zbiórki i kierunek Reja.... Trochę mnie to przeraziło, miejsce i narzucone tempo - ale tak łatwo nie odpuściłam. Trening polegał na pokonaniu 4 razy łagodnego podjazdu. Udało się - jeśli wezmę pod uwagę rozgrzewkę;D

Powrót w kameralnym gronie dość żwawym tempem bo zimno i głodno i ogólnie do domu daleko!

Czas wykorzystałam dobrze, nie oszczędzałam się! Oby więcej takich!